Гнучкість переможе, але потрібні нові управлінські практики, щоб вдало координувати відвідуваність, – вважає викладач Гарвардської школи бізнесу Радж Чодгурі. /Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Олександрою Карасьовою
Категорія
Лідерство
Дата

Forbes Digital

Дистанційка знижує продуктивність, креативність та вбиває корпоративну культуру? Ось що про це думають дослідники та світові бізнес-лідери. Спойлер: «гібрид» усе переможе

7 хв читання

Гнучкість переможе, але потрібні нові управлінські практики, щоб вдало координувати відвідуваність, – вважає викладач Гарвардської школи бізнесу Радж Чодгурі. Фото Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Олександрою Карасьовою

Багато великих босів США хоче, щоб їхні співробітники якомога швидше повернулися до офісів, бо тільки там їхня продуктивність і креативність будуть на максимумі. Та чи мають такі твердження доказове підґрунтя?

Минулого вересня гендиректор міжнародної інвестиційної компанії BlackRock Ларрі Фінк сказав під час інтервʼю про зниження інфляції: «Якби була чарівна паличка і ми могли повернути команди до офісів, побачили б підвищення продуктивності». А гендиректор медіакорпорації Disney Боб Іґер у листі до всіх співробітників компанії написав, що «ніщо не може замінити здатність контактувати, спостерігати і створювати разом із колегами у спільному фізичному просторі».

Джеймі Даймон, гендиректор найбільшого кредитора США JPMorgan Chase, не приховує своєї неприязні до дистанційної роботи. У 2021-му він сказав, що такий формат «не підходить для молоді, спонтанної генерації ідеї та культури».

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд