Категорія
Новини
Дата

«100% українського кіно». Film.ua інвестувала 10 млн грн у запуск нового каналу ProKino

2 хв читання

Film.ua запустила телеканал ProKino, який позиціонує як «домашній кінотеатр сучасних українських фільмів», йдеться у пресрелізі компанії. Канал, у який інвестували 10 млн грн, планує заробляти на підписках і рекламі.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Стартові інвестиції у канал – 10 млн грн, повідомила фінансова директорка Film.ua Broadcasting Ірина Кахно. Сюди входять витрати на створення бренду ProKino, закупку контенту, обслуговування обладнання, персонал, дистрибуцію та промо, додала вона.
  • Film.ua для новоствореного каналу закуповує контент у виробників-правовласників (зокрема, контент, створений за підтримки Держкіно), сказав директор з мовлення, дистрибуції та розвитку Film.ua Broadcasting Наріман Гусейнов. Також у пакеті контенту ProKino містяться кінофільми з архівів. 
  • «На ProKino ми плануємо заглиблювати глядача у кіносвіт за допомогою інтервʼю з творцями, авторських блогів, бекстейджів та трейлерів», – зазначив Гусейнов. За його словами, попит на українське серед глядачів зростає.
  • Канал планує заробляти на підписках (він розповсюджуватиметься у мережах платного телебачення і на платформах), а також через розміщення реклами та на інтеграції спонсорства. Водночас у планах – запуск програм лояльності з великими національними брендами, повідомив Гусейнов. 
  • ProKino доступний у мережах українських кабельних провайдерів та OTT-сервісів – Viasat, Sweet tv, Triolan, Kyivstar TV та 45 регіональних провайдерах. Дистриб’ютором телеканалу є 1+1 Media Distribution.
  • Щочетверга та щопʼятниці о 18:00 та 20:00 до перегляду на каналі будуть доступні нові премʼєри. На цьому тижні ProKino транслюватиме сімейне фентезі «Фокстер і Макс», «Сторожову заставу», «Віддану», йдеться у пресрелізі Film.ua.
  • Зокрема, для перегляду наразі доступні трилер «Максим Оса: золото Песиголовця», історичний трилер «Ціна правди», психологічна драма «Стрімголов», історична драма «Щедрик», драма «Памфір».
пресслужба Film.ua

пресслужба Film.ua

Контекст

24 серпня 2023-го у кінопрокат вийшов один із наймасштабніших і найдорожчих українських фільмів – екшн «Довбуш» Олеся Саніна з бюджетом у 120 млн грн, дистриб’ютором якого є Film.ua Group. Над його зйомками працювала команда з 3000 людей, під стрічку пошили понад 1000 костюмів і збудували з нуля фортецю під Києвом. За вісім тижнів у прокаті фільм зібрав майже 62 млн грн. Всього продано більш ніж 437 000 квитків. 

Мультфільм «Мавка. Лісова пісня», який також створила Film.ua Group, у світовому прокаті зібрав понад $17 млн. «Це справді вражаюча цифра для незалежної анімації, тим паче для української», – казала СЕО Film.ua Group Вікторія Ярмощук. Зокрема, «Мавка» обійшла «Аватар: Шлях води» за результатами першого вікенду в Україні. Тоді глядачі купили понад 189 000 квитків. Це майже на 30 500 більше, ніж у перший вікенд показу фільму «Аватар: Шлях води».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні