Шанувальники кросівок Yeezy розкупили першу партію взуття від гіганта спортивного одягу Adidas після закінчення його партнерства з Каньє Вестом, пише Financial Times. До 2 червня Adidas отримав замовлення на 4 млн пар кросівок на суму понад €508 млн.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У компанії додали, що сильний попит означає, що Adidas не може задовольнити всі замовлення, особливо на певні розміри та моделі.
- Adidas припинив продаж кросівок Yeezy у жовтні після розірвання угоди з модельєром і репером Вестом, відомим тепер як Ye, після того, як він зробив антисемітські висловлювання. У травні компанія оголосила, що вирішила продати частину свого запасу Yeezy, оскільки його ліквідація змусить компанію списати ще €500 млн. Adidas заявив, що пожертвує значну частину виручки благодійним організаціям, які борються з расизмом та антисемітизмом.
- За словами джерел, попит на першому онлайн-продажу взуття Yeezy, який проходив наприкінці травня і на початку червня, перевищив найоптимістичніший прогноз компанії.
- Клієнти мали заздалегідь зареєструватися онлайн і надіслати свої замовлення на певні моделі. За словами джерел, у той час як вартість отриманих замовлень склала понад €508 млн, чистий обсяг продажів був нижчим.
- Високий попит розвіяв побоювання компанії, що антисемітські випади Ye та відсутність маркетингу за останні шість місяців зробили бренд Yeezy надто токсичним.
- За словами людей, знайомих із цим питанням, при першому продажу компанія запропонувала 15 різних моделей Yeezy, у тому числі велику кількість дешевших слайдерів, а також кілька дорогих моделей. Вони додали, що популярні 500 Utility Black, які коштують у середньому €268 за пару на платформі онлайн-реселерів StockX.com, продаються в Європі протягом кількох годин.
Контекст
Антисемітські випади в соцмережах, на концертних виступах та в пресі обійшлися популярному реперу Каньє Весту в $1,5 млрд. Усі великі фірми, які він рекламував, і головний партнер – німецька Adidas – розірвали з ним відносини.
Музикант працював з Adidas із 2013-го. Лінія супердорогих кросівок Yeezy, які він створив разом із компанією, стала неймовірно популярною. Це, на думку Веста, робило його недоторканним. На продаж спортивного взуття Yeezy припадало 4–8% виторгу Adidas, підрахували аналітики інвестиційного банку Cowen.
Adidas може втратити близько €1,2 млрд річного обсягу продажів і €500 млн операційного прибутку після розриву угоди з Каньє Вестом, що залишило групу з непроданими кросівками Yeezy. Після заяви компанії її акції впали на 10%.
Джерела повідомляють, що нині всередині компанії точаться дискусії про те, скільки вона пожертвує окремим благодійним організаціям. На першому етапі було обрано пʼять організацій у США та Китаї, зокрема Антидифамаційна ліга та Інститут соціальних змін Philonise and Keeta Floyd. За словами людей, пожертвування на суму понад €8,5 млн пʼяти благодійним організаціям обговорювалися, але рішення ще не ухвалене.
Adidas також планує використати виручку від продажу для виплати гонорарів Ye та покриття витрат, повʼязаних із припиненням партнерства, включаючи звільнення персоналу, закриття виробничих потужностей та судові витрати.
Генеральний директор Бйорн Гулден заявив у березні, що Adidas «ймовірно, не отримає прибуток» від запасів Yeezy, що залишилися.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.