Корпорація Apple Inc може виробляти кожен четвертий iPhone в Індії до 2025 року, повідомили аналітики JPMorgan. Оскільки технологічний гігант переносить частину виробництва з Китаю на тлі зростаючої геополітичної напруженості та жорсткої боротьби з COVID-19 у країні, пише Reuters.
Ключові факти
- Брокерська компанія очікує, що Apple перемістить близько 5% виробництва iPhone 14 наприкінці 2022 року до Індії, яка є другим за величиною ринком смартфонів у світі після Китаю.
- Очікується, що до 2025 року за межами Китаю вироблятиметься близько 25% усієї продукції Apple, включаючи Mac, iPad, Apple Watch та AirPods.
- Apple зі штаб-квартирою в Каліфорнії, зробила велику ставку на Індію з того часу, як у 2017 році почала збір iPhone в країні через компанію Wistron, а потім через Foxconn відповідно до зусиль з розвитку місцевого виробництва.
- «Тайванські постачальники, такі як Hon Hai та Pegatron, відіграють ключову роль у переміщенні до Індії. У середньостроковій та довгостроковій перспективі ми також очікуємо, що Apple проведе кваліфікацію місцевих виробничих постачальників в Індії», – кажуть аналітики JPMorgan на чолі з Гокулом Харіхараном.
- Раніше цього місяця агентство Bloomberg повідомило, що індійський конгломерат Tata Group веде переговори з Wistron про створення спільного підприємства зі збирання iPhone у країні на тлі планів Apple зі скорочення виробничого відставання від Китаю.
Контекст
Нещодавно Apple Inc. скоротила близько 100 своїх контрактних рекрутерів. Компанія намагається сповільнити найм нових працівників та зменшити витрати. Рішення про звільнення співробітників є незвичайним для технологічного гіганта, де працює понад 150 000 осіб.
У серпні стало відомо, що Аpple Inc веде переговори про перше виробництво Apple Watch та MacBook у Вʼєтнамі. Американський технологічний гігант прагне диверсифікувати виробництво за межами Китаю. Apple переносить деякі галузі виробництва iPhone із Китаю на інші ринки, зокрема до Індії, де вона почала виробництво iPhone 13 на початку цього року, а також планує збирати планшети iPad.
У вересня компанія презентувала новий iPhone 14. Продукт забезпечує більш як половину продажів компанії. Apple оновлює свій флагманський продукт у непростий для галузі час. Продажі смартфонів почали знижуватися, оскільки споживачі стикаються з інфляцією та нестійкою економікою.
Днями Apple вирішила збільшити ціни на додатки та покупки всередині додатків у App Store одразу у кількох країнах з наступного місяця. Подорожчання стосуватиметься користувечів з Японії, Малайзії та всіх країн, що використовують єдину європейську валюту – євро.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.