Компанія Apple здобула першість на ринку смартфонів у 2023 році разом із рекордно високою часткою ринку у 20%, попри загальне падіння ринку на 3,2%, згідно з даними International Data Corporation (IDC). Samsung втратила лідерство вперше з 2010 року.
Ключові факти
- В цілому світовий ринок смартфонів, як і раніше, зазнає труднощів, але тенденція швидко рухається до відновлення.
- Згідно з попередніми даними IDC, глобальні постачання смартфонів скоротилися на 3,2% у річному обчисленні, до 1,17 млрд одиниць у 2023 році.
- Незважаючи на те що це найнижчий річний обсяг за десятиліття, головним чином через макроекономічні проблеми та збільшення запасів на початку року, зростання в другій половині року закріпило очікуване відновлення на 2024 рік. Четвертий квартал показав 8,5% річного зростання та 326,1 млн одиниць, що вище прогнозованого зростання на 7,3%.
- «Apple не тільки є єдиним гравцем у трійці лідерів, який щорічно демонструє позитивне зростання, а й уперше в історії посідає перше місце у світі», – сказала Набіла Попал, директор з досліджень компанії IDC Worldwide Tracker.
- За її словами, у другому півріччі спостерігалося активне збільшення продажів бюджетних пристроїв на платформі Android, включаючи Transsion і Xiaomi, за рахунок популярності на ринках, що розвиваються, проте головним переможцем явно стала Apple.
- Компанії вдалося стати лідером незважаючи на конкуренцію з боку Huawei у Китаї, її найбільшому ринку.
Контекст
Глобальні продажі смартфонів протягом останніх двох років перебували у стані стресу через різні проблеми, починаючи з нестачі компонентів, накопичення запасів та подовження циклів заміни, повідомляла дослідницька компанія Counterpoint. Проте у жовтні на світовому ринку смартфонів спостерігалося зростання після більш ніж двох років спаду. Цьому сприяло відновлення продажів на ринках, що розвиваються.
Днями Apple втратила статус компанії-лідера з ринкової капіталізації, її обігнала Microsoft.Згідно з даними LSEG, ринкова капіталізація Microsoft становила $2,887 трлн, що є найвищим показником за всю історію, тоді як ринкова капіталізація Apple становила $2,875 трлн на момент закриття у пʼятницю, 12 січня.
15 січня стало відомо, що Apple пропонує знижки на свій iPhone останньої моделі у Китаї, знижуючи роздрібні ціни на цілих 500 юанів ($70) через жорстку конкуренцію на найбільшому у світі ринку смартфонів. Продаж iPhone в Китаї впав на 30% в перший тиждень 2024 року в порівнянні з аналогічним періодом роком раніше, повідомили аналітики Jefferies в записці для клієнтів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.