Бізнес сервісу доставки Glovo в Україні перевищив довоєнні показники на 23%, компанія планує запуск сервісу кількох містах на сході України. Про це під час пресбрифінгу на технологічній конференції PowerUP розповіли співзасновник сервісу Саша Мішо та директорка Glovo в Україні Марина Павлюк, передає кореспондент Forbes.
🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про бренд Shemax, який заробляє понад 100 млн на пилососах для пилу від нігтів👉 Дивіться за цим лінком
Деталі
- Обсяг бізнесу Glovo зріс на 23% від довоєнних показників. На довоєнні показники компанія повернулася у березні 2023-го, зазначив Мішо.
- Після початку повномасштабного вторгнення український підрозділ Glovo закрився, нагадала директорка Glovo в Україні Марина Павлюк. «Штаб-квартира вирішила зупинити все, тому що на першому місці була безпека», – наголосила вона.
- Україна – третій за розміром ринок для Glovo, зазначив Мішо. За весь час роботи в Україні компанія інвестувала понад €100 млн і планує продовжувати інвестувати.
- Glovo також анонсувала запуск сервісу в кількох містах на сході України. «Будуть запуски найближчим часом. Ми розглядаємо експансію на схід», – сказала Павлюк. Зраза доставка Glovo працює в 37 містах України.
Контекст
24 лютого 2022 року топменеджмент іспанського сервісу доставки Glovo вирішив припинити всі операції в Україні. Відновити роботу вже на наступного дня переконали співробітники українського офісу. Попри війну, українська частина бізнесу вийшла на самоокупність, заявляв Мішо в інтервʼю Forbes.
Завоювання українського ринку Glovo почав на четвертий рік свого існування – у 2018-му. Тут він значно наростив свої позиції після банкрутства конкурента Rocket та закриття кількох дрібніших регіональних сервісів. Влітку 2022-го Glovo фіналізував угоду із давнім інвестором – німецькою компанією Delivery Hero, яка придбала 39,4% акцій стартапу й оцінила його у €2,3 млрд.
За п’ять років роботи в Україні зайняв понад 80% місцевого ринку. До повномасштабного вторгнення частка ринку компанії не опускалася нижче 55%. План на 2024-й – збільшити кількість користувачів та замовлень. Один зі способів – послуга On-Demand, яка дає змогу закладам без власної доставки використовувати кур’єрів Glovo, сплачуючи за кілометраж. Як Glovo планує утримувати лідерство на ринку, читайте в інтерв’ю Марини Павлюк для Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.