Бізнес сервісу доставки Glovo в Україні перевищив довоєнні показники на 23%, компанія планує запуск сервісу кількох містах на сході України. Про це під час пресбрифінгу на технологічній конференції PowerUP розповіли співзасновник сервісу Саша Мішо та директорка Glovo в Україні Марина Павлюк, передає кореспондент Forbes.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Обсяг бізнесу Glovo зріс на 23% від довоєнних показників. На довоєнні показники компанія повернулася у березні 2023-го, зазначив Мішо.
- Після початку повномасштабного вторгнення український підрозділ Glovo закрився, нагадала директорка Glovo в Україні Марина Павлюк. «Штаб-квартира вирішила зупинити все, тому що на першому місці була безпека», – наголосила вона.
- Україна – третій за розміром ринок для Glovo, зазначив Мішо. За весь час роботи в Україні компанія інвестувала понад €100 млн і планує продовжувати інвестувати.
- Glovo також анонсувала запуск сервісу в кількох містах на сході України. «Будуть запуски найближчим часом. Ми розглядаємо експансію на схід», – сказала Павлюк. Зраза доставка Glovo працює в 37 містах України.
Контекст
24 лютого 2022 року топменеджмент іспанського сервісу доставки Glovo вирішив припинити всі операції в Україні. Відновити роботу вже на наступного дня переконали співробітники українського офісу. Попри війну, українська частина бізнесу вийшла на самоокупність, заявляв Мішо в інтервʼю Forbes.
Завоювання українського ринку Glovo почав на четвертий рік свого існування – у 2018-му. Тут він значно наростив свої позиції після банкрутства конкурента Rocket та закриття кількох дрібніших регіональних сервісів. Влітку 2022-го Glovo фіналізував угоду із давнім інвестором – німецькою компанією Delivery Hero, яка придбала 39,4% акцій стартапу й оцінила його у €2,3 млрд.
За п’ять років роботи в Україні зайняв понад 80% місцевого ринку. До повномасштабного вторгнення частка ринку компанії не опускалася нижче 55%. План на 2024-й – збільшити кількість користувачів та замовлень. Один зі способів – послуга On-Demand, яка дає змогу закладам без власної доставки використовувати кур’єрів Glovo, сплачуючи за кілометраж. Як Glovo планує утримувати лідерство на ринку, читайте в інтерв’ю Марини Павлюк для Forbes.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.