Підприємство «Дніпровагонмаш», що входить до фінансово-промислової групи «ТАС» Сергія Тігіпка, відвантажило перші модульні конструкції MultiBOX, призначені для експлуатації на залізницях Євросоюзу. Про це йдеться у повідомленні пресслужби заводу на сторінці в Facebook.
Ключові факти
- Продукцію «Дніпровагонмаш» відвантажив у межах інноваційного проєкту TransANT, що реалізується у співпраці з австрійськими партнерами.
- Наразі MultiBOX проходять усі необхідні випробування на відповідність європейським нормам.
- Водночас «Дніпровагонмаш» повідомив, що працює над виконанням наступних замовлень, і не лише на модульні конструкції, а й на вагони. Так компанія готується відкривати для себе нові можливості європейського ринку.
Контекст
У лютому цього року група «ТАС» стала партнером міжнародної сталеливарної компанії Voestalpine та вантажного підрозділу Австрійської федеральної залізниці (компанія OBB RailСargo Group), увійшовши до складу акціонерів компанії TransAnt GmbH (Австрія).
До цього група «ТАС» анонсувала програму додаткових робочих місць і запуск виробництва сучасних моделей вантажних вагонів на «Дніпровагонмаші». Також «ТАС» розпочала на заводі масштабну багатомільйонну інвестиційну програму, спрямовану на модернізацію виробництва.
В Кам’янському на заводі «Дніпровагонмаш» розпочалося виробництво основних компонентів для вагонів модульного типу.
Наприкінці 2022 року Сергій Тігіпко в інтервʼю Forbes сказав, що АТ «Дніпровагонмаш» випускає 70 вантажних вагонів на місяць і готується локалізувати виробництво в Австрії.
Група «ТАС» інвестувала у виробництво інноваційних вагонів для європейської вузької колії, сказав Тігіпко в кулуарах форуму «Енергія бізнесу», який 26 вересня проводив Forbes Ukraine.
«Є два великі партнери: Voestalpine (40%) і австрійська держкомпанія OBB Rail Cargo Group (близько 20%). Група «ТАС» володіє 40%, і, можливо, цю частку збільшимо», – зазначив він.
Бізнесмен розповів, що СП займається виготовленням інноваційних вагонів для європейської вузької колії. «Вже зробили перші коробки. Інноваційність у тому, що на платформу, яка може перевозити звичайні контейнери, можна «надягати» інший кузов, і вагон стає трансформером», – пояснив Тігіпко. Наразі група «ТАС» шукає ділянку землі, де буде організовано складання вагонів європейського зразка, повідомив бізнесмен.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.