Венчурний фонд Digital Future продав акції американсько‑ізраїльського маркетингового сервісу YouAppi індійській компанії Affle International. Про це засновник фонду Олексій Вітченко повідомив у фейсбуці.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Affle International придбала 100% акцій компанії YouAppi за $45 млн.
- Digital Future не повідомляв, скільки акцій компанії йому належить. Це була перша інвестиція Digital Future в раунді B, коли YouAppi залучив $13,1 млн від девʼяти фондів у 2016 році.
- Forbes звернувся до Вітченка та керуючого партнера фонду Дмитра Білаша, однак вони не назвали суму екзиту.
- «YouAppi добре відповідає нашій моделі бізнесу CPCU на платформах iOS та Android для досягнення більшого рівня перетворення конверсій у споживачів для провідних глобальних розробників ігор», – цитується в релізі Анудж Кханна Сохум, генеральний директор компанії Affle.
Контекст
YouAppi у 2011 році заснували Моше Вакнін та Офер Гарнетт у США. Компанія має команди у США, Ізраїлі та Японії. Загальна сума інвестиції з 2011 року – $18,1 млн, свідчать дані Crunchbase. Digital Future інвестував у компанію у 2016 році разом із фондами Hawk Ventures, Global Brain, Click Ventures, Emery Capital, AltAir Capital, Glilot Capital Partners, 2B Angels і Flint Capital.
Для Digital Future це вже девʼятий екзит, написав Вітченко у фейсбуці. Він запустив Digital Future у вересні 2014-го. З того часу фонд вклав $20 млн у понад 30 компаній. Найвідоміші екзити – стартап з кібербезпеки SOC Prime та маркетплейс репетиторів Preply, де Вітченко продав свої частки, коли заходили нові інвестори. Поточний портфель у фонді оцінюють у $100 млн. У жовтні 2022 року керуючим партнером Digital Future став Дмитро Білаш.
Технологія YouAppi базується на алгоритмах власної розробки та дозволяє залучати мобільних користувачів з очікуваним Lifetime Value. YouAppi аналізує особливості взаємодії користувача з іншими мобільними додатками по 25 різних факторах, тим самим підказуючи рішення щодо залучення користувачів. Таким чином платформа працює на стику штучного інтелекту та Big Data.
«Приєднання до Affle дозволяє нам прискорити бачення YouAppi й стратегічно вирівняти наші додаткові технологічні можливості та комбіновані бізнес-моделі, забезпечуючи більшу цінність для наших клієнтів у всьому світі», – сказав Вакнін, генеральний директор YouAppi.
Affle International, дочірня компанія Affle India, розробляє платформу інтелектуальної аналітики споживачів, яка перетворює рекламу на рекомендації, допомагаючи маркетологам ефективно ідентифікувати й залучати користувачів. Affle India торгується на індійській фондовій біржі з капіталізацією близько $1,3 млрд на момент публікації матеріалу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.