Протягом шести місяців 2024-го група диджитал-агентств Netpeak заробила від офіційного продажу реклами у Telegram в Україні 1,3 млн грн. Прибуток Netpeak спрямує на благодійність. Про це Forbes повідомила пресслужба компанії.
Ключові факти
- Група диджитал-агентств Netpeak, що входить у Netpeak Group Артема Бородатюка, отримала 1,3 млн грн прибутку від офіційного продажу реклами у Telegram в Україн за перше півріччя 2024-го. Кошти підуть на потреби Superhumans Centre – проєкт, що допомагає отримати протезування, психологічну підтримку та реабілітацію.
- Гроші спрямують на закупку компонентів протезування для українців, які постраждали внаслідок військових дій.
Контекст
22 січня 2024-го група диджитал-агентств Netpeak стала першим реселером Telegram Ads – офіційного сервісу для розміщення реклами у месенджері. Telegram Ads з’явився у грудні 2021-го, проте, щоб скористатися ним, компанії, за умовами сервісу, мали вносити мінімальний аванс розміром €2 млн. Через це дрібним рекламодавцям доводилося купувати рекламу через реселерів або домовлятися з каналами напряму.
За три місяці реклама Telegram Ads допомогла залучити компаніям 200 000 підписників та отримала 1,1 млн кліків на рекламні оголошення, повідомили у травні 2024-го Forbes у маркетинговій агенції Netpeak Agencies Group. Три найпопулярніші ніші – e-commerce, авторські блоги та крипто-проєкти. Серед клієнтів Telegram Ads у Netpeak Agencies Group – ритейлери Moyo, «Сільпо» та Prostor, сервіс доставки Glovo та платформа онлайн оголошень OLX.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.