Категорія
Новини
Дата

За пів року група диджитал-агентств Netpeak отримала 1,3 млн грн прибутку від Telegram Ads

1 хв читання

Протягом шести місяців 2024-го група диджитал-агентств Netpeak заробила від офіційного продажу реклами у Telegram в Україні 1,3 млн грн. Прибуток Netpeak спрямує на благодійність. Про це Forbes повідомила пресслужба компанії.

Ключові факти

  • Група диджитал-агентств Netpeak, що входить у Netpeak Group Артема Бородатюка, отримала 1,3 млн грн прибутку від офіційного продажу реклами у Telegram в Україн за перше півріччя 2024-го. Кошти підуть на потреби Superhumans Centre – проєкт, що допомагає отримати протезування, психологічну підтримку та реабілітацію.
  • Гроші спрямують на закупку компонентів протезування для українців, які постраждали внаслідок військових дій.

Контекст

22 січня 2024-го група диджитал-агентств Netpeak стала першим реселером Telegram Ads – офіційного сервісу для розміщення реклами у месенджері. Telegram Ads з’явився у грудні 2021-го, проте, щоб скористатися ним, компанії, за умовами сервісу, мали вносити мінімальний аванс розміром €2 млн. Через це дрібним рекламодавцям доводилося купувати рекламу через реселерів або домовлятися з каналами напряму.

За три місяці реклама Telegram Ads допомогла залучити компаніям 200 000 підписників та отримала 1,1 млн кліків на рекламні оголошення, повідомили у травні 2024-го Forbes у маркетинговій агенції Netpeak Agencies Group. Три найпопулярніші ніші – e-commerce, авторські блоги та крипто-проєкти. Серед клієнтів Telegram Ads у Netpeak Agencies Group – ритейлери Moyo, «Сільпо» та Prostor, сервіс доставки Glovo та платформа онлайн оголошень OLX.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд