Категорія
Новини
Дата

Ostchem збільшив свою частку на ринку реагенту AdBlue обсягом майже 1 млрд грн

У 2023 році підприємства Ostchem виготовили та реалізували 9,1 млн л AdBlue – присадки для дизельних автомобілів. За минулий рік український ринок цього реагенту зріс більше ніж удвічі (+108%), до 48,9 млн л. Про це йдеться у пресрелізі азотного холдингу.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • За результатами 2023 року Ostchem отримав найбільшу частку ринку AdBlue серед українських виробників – 19%.
  • У 2023 році український ринок AdBlue зріс більше ніж удвічі (+108%) порівняно з минулим роком, до 48,9 млн л. Зростання ринку успішно закривають українські виробники, які удвічі наростили виробництво реагенту, зазначив керівник проєкту AdBlue Ostchem Петро Дульський.
  • За даними Ostchem, українські виробники у 2023 році подвоїли обсяги виробництва, наростивши обсяг продукції з 15,3 до 30,4 млн л. На українських виробників сьогодні припадає 58,1% ринку. 
  • Основними продавцями українського ринку AdBlue є Ostchem, СrossСhem, ChemElements, ПП «ТІЗ – КАРБОГАЗ».
  • Ostchem відкрив додатковий цех з виробництва AdBlue ємністю 800 т на черкаському «Азоті» та в найближчій перспективі розглядає будівництво аналогічного за масштабами виробництва на «Рівнеазоті».
  • «Ми будем планово нарощувати нашу присутність у роздрібних мережах і вже зараз виходимо на великі контракти з великими мережами АЗС, такими як WOG та «Укрнафта» […] Паралельно розвиваємо новий напрям – роботу з міжнародними компаніями та вихід на ринки ЕС», – зазначив Дульський.
  • Український ринок AdBlue оцінюється у 960 млн грн на рік. Прогноз для ринку ЄС на 2024-й – €3,6 млрд, сказав у коментарі Forbes керівник з корпоративних комунікацій Group DF Олег Арестархов.

Контекст

AdBlue – присадка для дизельних автомобілів, яка знижує вміст оксидів азоту у вихлопах дизельних двигунів на 90%. Використання AdBlue передбачено європейськими екологічними нормами Євро-4-5-6 та є обов’язковим для дизельних автомобілів, які відповідають стандартам ЄС.

Холдинг зазначає, що на початок 2024 року виробничі потужності Ostchem здатні виробляти обсяг AdBlue, який може забезпечити 80% потреб українського ринку, і за потреби може наростити виробництво для закриття всього внутрішнього споживання та експорту на ринки ЄС.

За оцінками Group DF, обсяг європейського ринку AdBlue перевищує 4,5 млрд. літрів/рік. Найбільшими споживачами AdBlue є Німеччина (рівень споживання – 1,1 млрд літрів/рік), Франція (1,01 млрд літрів/рік) тонн/рік), Італія (0,6 млрд літрів/рік) та Іспанія (0,62 млрд літрів/рік).

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні