Платформа X планує запустити нові преміальні підписки /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Платформа X планує запустити нові преміальні підписки

1 хв читання

Getty Images

Соціальна мережа X (раніше – Twitter) незабаром запустить два нові рівні преміальних підписок, повідомив її власник Ілон Маск, пише TechCrunch. За його словами, одна з анонсованих підписок коштуватиме дешевше, ніж поточні $8 на місяць, але не зменшить кількість реклами. 

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Інша підписка буде дорожчою, на ній буде видалено всю рекламу. Поточна преміум-підписка передбачає, що користувачу показуватимуть половину реклами. 
  • Маск не вказав ціни на ці нові підписки.
  • «Одна – більш дешева з усіма функціями, але без скорочення реклами, а інша – більш вартісна, але без реклами», – написав Маск.

Контекст

Маск випробовує нові способи збільшення доходів X. Раніше цього тижня компанія розпочала тестування тарифного плану за $1 на рік для нових користувачів у Новій Зеландії та на Філіппінах, що забезпечує базові функції, такі як публікації, лайки і репости. 

У соціальній мережі заявили, що цей крок спрямований на скорочення кількості ботів на платформі й не мав стати «стимулятором прибутку».

Раніше цього місяця стало відомо, що з моменту поглинання соцмережі Маском доходи від реклами постійно падали. Зокрема, дохід від реклами в США на платформі X знижується як мінімум на 55% у річному обчисленні щомісяця з того часу, як Маск купив компанію у жовтні 2022 року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд