Соціальна мережа X (раніше – Twitter) незабаром запустить два нові рівні преміальних підписок, повідомив її власник Ілон Маск, пише TechCrunch. За його словами, одна з анонсованих підписок коштуватиме дешевше, ніж поточні $8 на місяць, але не зменшить кількість реклами.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Інша підписка буде дорожчою, на ній буде видалено всю рекламу. Поточна преміум-підписка передбачає, що користувачу показуватимуть половину реклами.
- Маск не вказав ціни на ці нові підписки.
- «Одна – більш дешева з усіма функціями, але без скорочення реклами, а інша – більш вартісна, але без реклами», – написав Маск.
Контекст
Маск випробовує нові способи збільшення доходів X. Раніше цього тижня компанія розпочала тестування тарифного плану за $1 на рік для нових користувачів у Новій Зеландії та на Філіппінах, що забезпечує базові функції, такі як публікації, лайки і репости.
У соціальній мережі заявили, що цей крок спрямований на скорочення кількості ботів на платформі й не мав стати «стимулятором прибутку».
Раніше цього місяця стало відомо, що з моменту поглинання соцмережі Маском доходи від реклами постійно падали. Зокрема, дохід від реклами в США на платформі X знижується як мінімум на 55% у річному обчисленні щомісяця з того часу, як Маск купив компанію у жовтні 2022 року.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.