Соціальна мережа X (раніше – Twitter) незабаром запустить два нові рівні преміальних підписок, повідомив її власник Ілон Маск, пише TechCrunch. За його словами, одна з анонсованих підписок коштуватиме дешевше, ніж поточні $8 на місяць, але не зменшить кількість реклами.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Інша підписка буде дорожчою, на ній буде видалено всю рекламу. Поточна преміум-підписка передбачає, що користувачу показуватимуть половину реклами.
- Маск не вказав ціни на ці нові підписки.
- «Одна – більш дешева з усіма функціями, але без скорочення реклами, а інша – більш вартісна, але без реклами», – написав Маск.
Контекст
Маск випробовує нові способи збільшення доходів X. Раніше цього тижня компанія розпочала тестування тарифного плану за $1 на рік для нових користувачів у Новій Зеландії та на Філіппінах, що забезпечує базові функції, такі як публікації, лайки і репости.
У соціальній мережі заявили, що цей крок спрямований на скорочення кількості ботів на платформі й не мав стати «стимулятором прибутку».
Раніше цього місяця стало відомо, що з моменту поглинання соцмережі Маском доходи від реклами постійно падали. Зокрема, дохід від реклами в США на платформі X знижується як мінімум на 55% у річному обчисленні щомісяця з того часу, як Маск купив компанію у жовтні 2022 року.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.