Американський стартап Typeface, який завдяки штучному інтелекту створює контент для бізнесу, залучив $100 млн від Salesforce та Google, пише Bloomberg.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Користувачі Typeface за допомогою ШІ Affinity можуть генерувати персоналізований робочий контент. На запит клієнта з кількох абзаців, штучний інтелект згенерує готовий текст та ілюстрації.
- Відповідно до угоди стартап оцінюється у $1 млрд, а загальна сума залучених інвестицій з 2022 року сягає $165 млн.
- У новому раунді він отримав фінансування від Salesforce Ventures та Google Ventures. Клієнти Typeface сказали, що ніколи не бачили нічого подібного, говорить інвестор Джон Соморджаї з Salesforce Ventures, який очолив раунд.
Контекст
Typeface заснував у 2022 році колишній технічний директор американської компанії Adobe Абхай Парасніс. Мета стартапу – полегшити створення контенту для бізнесу завдяки штучному інтелекту Affinity.
У лютому 2023 року Typeface залучив $65 млн від Lightspeed Venture Partners, Google Ventures, M12 та Menlo Ventures, повідомила PR-компанія Cision.
Серед конкурентів Typeface такі стартапи, як Movio, Copysmith, Copy.ai, Sellscale, Jasper, Omneky та Regie.ai. Вони також використовують генеративний ШІ для створення текстів, зображень, відео для маркетингових цілей компаній, пише TechCrunch.
Попит на подібні технології зростає. У лютому 2023 року Coca-Cola уклала угоду з OpenAI, аби використовувати чат-бот ChatGPT та нейромережу DALL-E 2 для свого рекламного контенту, зазначала міжнародна консалтингова компанія Bain & Company.
Згідно з дослідженням консалтингового гіганта McKinsey & Co, ШІ підвищить вартість глобальної економіки на трильйони доларів, додаючи еквівалент від $2,6 трлн до $4,4 трлн щорічно.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.