Twitter після ребрендингу знижує ціни на рекламу, щоб повернути компанії на платформу /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Twitter після ребрендингу знижує ціни на рекламу, щоб повернути компанії на платформу

1 хв читання

Getty Images

Соціальна мережа Х, раніше відома як Twitter, пропонує нові заохочення для певних форматів реклами в США та Великій Британії та попереджає бренди, що вони втратять галочку верифікації, якщо не досягнуть певного порогу витрат, пише The Wall Street Journal із посиланням на електронні листи, надіслані цього тижня рекламодавцям.

Ключові факти

  • Компанія, яка заробляє більшу частину своїх грошей на рекламі, щосили намагалася отримати нові рекламні контракти на тлі занепокоєння брендів підходом Маска до управління та модерації контенту. 
  • X цього тижня почав пропонувати деяким рекламодавцям знижені ціни на відеооголошення, які показуються поруч зі списком популярних тем на вкладці X «Дослідіть», згідно з електронними листами, переглянутими виданням. 
  • Така реклама дає брендам 24-годинне розміщення у списку популярних тем сайту.
  • Соцмережа пропонує 50% знижку на будь-які нові замовлення цієї реклами до 31 липня, серед інших знижок.
  • X також попередив рекламодавців, що починаючи з 7 серпня облікові записи брендів втратять свою верифікацію — золоту галочку, що вказує на те, що їхній обліковий запис дійсно представляє їхній бренд, — якщо вони не витратили щонайменше $1000 на рекламу за попередні 30 днів або $6000 за попередні 180 днів, згідно електронного листа.
  • Перевірка на платформі соціальних мереж важлива для багатьох компаній, тому що вони побоюються, що зловмисники можуть видавати себе за їхній бренд та спотворювати інформацію, як це зробили деякі користувачі Twitter у перші тижні володіння Маском. 

Конекст

Раніше цього місяця Маск написав, що компанія зіткнулася з «падінням доходів від реклами приблизно на 50%» і має негативний грошовий потік. 

Нещодавно він найняв Лінду Яккаріно, колишнього керівника відділу реклами NBCUniversal, як виконавчого директора компанії, щоб допомогти повернути бренди. Маск сказав, що незабаром у компанії може бути позитивний грошовий потік. 

Це не вперше, коли платформа намагається збільшити свій дохід, пропонуючи знижки на рекламу. Компанія пропонувала великі рекламні стимули навколо Суперкубку, який, як правило, є найбільшим генератором доходів від реклами у Twitter.

У той час, як деякі бренди, такі як Mondelez International, повернулися до витрат на платформу, багато інших – залишилися осторонь.

Деякі покупці реклами сподіваються, що Яккаріно принесе таку необхідну стабільність платформі, тому що вона розуміє важливість модерації контенту для рекламодавців. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд