Категорія
Новини
Дата

У Кремнієвій долині стартує навчання українських підприємців за програмою УКУ та Стенфордської вищої школи бізнесу

3 хв читання

СfE акселератор Українського католицького університету спільно зі Стенфордською вищою школою бізнесу (Stanford Graduate School of Business) запустив нову навчальну програму Stanford Ignite Ukraine для представників українського малого і середнього бізнесу. 42 учасники з України 19 лютого розпочинають навчання, йдеться у пресрелізі СfE акселератора УКУ.

Ключові факти

  • Програма Stanford Ignite Ukraine має глобальну мету – дати впевненість українським підприємцям та зміцнити їхні бізнеси, зазначив Іван Петренко, виконавчий директор СfE accelerator УКУ.
  • За його словами, досвід та знання, отримані в середовищі Кремнієвої долини, дозволять українським підприємцям переосмислити свої бізнеси та орієнтири розвитку. Очікується, що підприємці отримають практичні управлінські інструменти для впровадження змін і системний підхід до того, як долати виклики, з якими зараз зіштовхується український бізнес.
  • Програма складається з двох частин – онлайн та офлайн. В онлайн-частині учасники у командах працюватимуть над венчурними ідеями, проведуть інтервʼю з цільовою аудиторією та підготують свої перші презентації. 
  • Друга частина – виїзний модуль у Стенфордській вищій школі бізнесу: навчання під керівництвом викладачів, присвячене тому, як розвивати успішне підприємство. Також заплановані кілька сесій від запрошених спікерів; зустрічі з представниками венчурних фондів, інвесторів та експертів. Крім того, протягом усього часу перебування на кампусі учасники матимуть можливість щотижня спілкуватися з людьми зі спільноти Stanford GSB та Кремнієвої долини.
  • Програма Stanford Ignite Ukraine організована CfE accelerator спільно з Stanford Graduate School of Business, за підтримки Мінекономіки, програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» та Українського католицького університету.

Учасники програми Stanford Ignite Ukraine

Світлана Павелецька – «Книголав», видавництво та книжковий магазин

Сергій Шевченко – ARAMIS, виробник лазерних верстатів для різання металу

Владислав Коновець – Nanit Robot, компанія з розвитку робототехніки, електроніки й програмування, Edtech-рішення для дітей та дорослих

Андрій Яремчук – Leonis Marble, компанія з виготовлення виробів із натурального каменю

Богдана Сидоренко – «Ніка-Текст Плюс», виробник уніформи та військового одягу

Михайло Обод – NETRONIC, виробник обладнання для лазертагу

Кирило Філатов – ЕКОНАД, компанія, що розробляє та впроваджує природоохоронні технології, спрямовані на захист навколишнього природного середовища від нафтових забруднень

Крістіна Гайка – Gavra, виробник корисних снеків

Артем В’юнник – «Атлон Авіа», виробник безпілотних літальних апаратів (БпЛА)

Андрій Бандрівський – Gorgany, дистриб’ютор та виробник спорядження й одягу для походів і спорту

Юрій Тустановський – rekava, виробник біорозкладних виробів з кавової гущі

Юлія Соловей – Gres Todorchuk, комунікаційна агенція з фокусом на культурні, соціальні та освітні ініціативи

Григорій Зеленюк – Darlisad, виробник заморожених фруктів

Олеся Хома – Yedynka DGTL, компанія, що спеціалізується на маркетингу та веб-розробці

Руслана Римарська – «Будьмо здорові» (Smakuli TM), виробник корисних солодощів

Олександра Анцюнас – Spell Chocolate, виробник бельгійського шоколаду

Роман Коновалов – «Гермес», компанія з переробки соняшнику та виробництва соняшникових продуктів

Ростислав Кулик – Gastroli.ua, платформа для бронювання подій

Євген Подлєсних – Underwood Brewery, виробник пива та безалкогольних напоїв

Анна Книженко – dukachi, виробник ювелірних прикрас

Юрій Табачин – EdPro, виробник обладнання для освіти, програмного забезпечення та електронних підручників

Ольга Жарова – The EngL, онлайн-школа з вивчення англійської мови

Сергій Стеценко – «Панфрут Україна», виробник сублімованої продукції

Володимир Філімонов – «Діптар», виробник гранул з міскантусу та деревини

Олександр Карась – «Шафран Спайс», виробник функціональних і смако-ароматичних сумішей для м’ясної промисловості

Наталія Павлючок – LA BOTANICA, виробник заморожених закусок та десертів.

Микита Фурсов – Cartonic.store, Tatton.me, 1DEA.me, виробник 3D-пазлів, тимчасових татуювань та дизайнерських подарунків

Станіслав Гонтовий – hotline.finance, сервіс порівняння та онлайн-оформлення страхових продуктів

Юлія Логвін – JUL, виробник брендового одягу

Андрій Родкін – Glamping UA, виробник глемпів

Олена Широкова – «Хліб Є!», пекарня

Олена Занічковська – The Gradient, дизайн-агенція цифрових продуктів

Ганна Мазур – Happy Monday, платформа з розвитку карʼєри

Юлія Лісовська – Tivoli, виробник дерев’яних меблів

Антон Авринський – Liki24.com, сервіс пошуку і доставки ліків

Вікторія Воронюк – Kapelou, виробник роботизованого обладнання та постачальник комплексних рішень для складу

Вікторія Маслова – VESNA, виробник рослинної косметики

Михайло Ганчук – «Промавтоматика Вінниця», виробник електрообладнання

Вʼячеслав Жила – Supertask Theatrical School, школа акторської майстерності

Роман Хомечко – «Хомстіл Груп», компанія з постачання та встановлення сендвіч-панелей

Андрій Васильєв – «Бріолайт», виробник електронного обладнання для інтерактивних, сенсорних кімнат і класів інклюзії

Андрій Чуба – «ПікАрт», виробник світильників та ламп

Контекст

Сама програма триває сім тижнів. Перший місяць – онлайн-навчання. Опісля учасники на три тижні поїдуть у Стенфорд, де триватиме практична робота над проєктами. На завершення у планах організувати кілька зустрічей з бізнес-спільнотою як українців, так і американців у Каліфорнії. Також учасники матимуть декілька зустрічей з інвесторами з Кремнієвої долини, які в майбутньому можуть стати потенційними інвесторами чи партнерами їхніх бізнесів. 

По закінченню програми СfE акселератор УКУ продовжить працювати з учасниками вже в Україні, відстежуватиме їхні успіхи, передовсім кількісні показники: кількість залучених інвестицій, створених робочих місць, зовнішні ринки на які вдасться вийти, збільшення продажу. Це, зі слів Івана Петренка, дасть можливість організаторам, зрозуміти, наскільки ефективною була програма і, що варто покращити у наступному відборі.

Як відбувався відбір учасників. Організатори програми вирішили сфокусуватися на власниках малого і середнього бізнесу, які вже мають щонайменше три роки підприємницького досвіду. Важливо, щоб компанія була зареєстрована в Україні, мала не менше восьми найнятих та офіційно працевлаштованих працівників, а також аби власники вільно володіли англійською мовою.    

Після оголошення конкурсу та проведення промокампанії, на участь у програмі надійшло 977 заявок від бізнесів з різних регіонів України – Києва, Львова, Харкова, Одеси, Івано-Франківська, Дніпра, Донецька, Херсону, Запоріжжя. Ті, хто пройшов технічні критерії, надсилали листи, в яких описували свою мотивацію та очікування.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд