Категорія
Новини
Дата

«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків

«Укрзалізниця» разом із Mastercard запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів, йдеться в повідомленні пресслужби УЗ.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • У застосунку «Укрзалізниці» користувачі зможуть: придбати або повернути квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні, отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
  • Додаток дає можливість отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття чи відправлення поїзда.
  • У застосунку можна знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень.
  • Оскільки «Укрзалізниця» є прямим продавцем квитків через застосунок, то будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні. Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат.
  • «Робота на цьому не спиняється, ми продовжуємо працювати над застосунком і його другим релізом із додатковим функціоналом, щоб саме наш застосунок став очевидним вибором №1 для подорожуючих Україною», – повідомив голова правління «Укрзалізниці» Олександр Камишін.
  • Відсьогодні додаток УЗ доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків /Фото 1

Новий додаток «Укрзалізниці»

«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків /Фото 2
«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків /Фото 3
«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків /Фото 4
«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків /Фото 5
Попередній слайд
Наступний слайд

Контекст

Наступним етапом диджиталізації «Укрзалізниці» стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу.

Раніше Мінінфраструктури погодилося з пропозицією УЗ щодо підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%. На відміну від кількох попередніх підвищень минулого року цього разу коефіцієнти підвищено однаково – на 70% для всіх 20 видів вантажів.

У червні в УЗ повідомили, що не збираються підвищувати тарифи на пасажирські перевезення.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні