Категорія
Новини
Дата

«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків

1 хв читання

«Укрзалізниця» разом із Mastercard запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів, йдеться в повідомленні пресслужби УЗ.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • У застосунку «Укрзалізниці» користувачі зможуть: придбати або повернути квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні, отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
  • Додаток дає можливість отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття чи відправлення поїзда.
  • У застосунку можна знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень.
  • Оскільки «Укрзалізниця» є прямим продавцем квитків через застосунок, то будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні. Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат.
  • «Робота на цьому не спиняється, ми продовжуємо працювати над застосунком і його другим релізом із додатковим функціоналом, щоб саме наш застосунок став очевидним вибором №1 для подорожуючих Україною», – повідомив голова правління «Укрзалізниці» Олександр Камишін.
  • Відсьогодні додаток УЗ доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків /Фото 1

Новий додаток «Укрзалізниці»

«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків /Фото 2
«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків /Фото 3
«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків /Фото 4
«Укрзалізниця» запустила новий мобільний додаток для продажу квитків /Фото 5
Попередній слайд
Наступний слайд

Контекст

Наступним етапом диджиталізації «Укрзалізниці» стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу.

Раніше Мінінфраструктури погодилося з пропозицією УЗ щодо підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%. На відміну від кількох попередніх підвищень минулого року цього разу коефіцієнти підвищено однаково – на 70% для всіх 20 видів вантажів.

У червні в УЗ повідомили, що не збираються підвищувати тарифи на пасажирські перевезення.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд