Як «Нова пошта» змінить план експансії
Категорія
Новини
Дата

«Нова пошта» змінює план міжнародної експансії. Forbes дізнався подробиці

1 хв читання

Як «Нова пошта» змінить план експансії

Найбільша приватна поштово-логістична група України Nova змінює план виходу на ринки європейських країн, оголошений восени 2023 року. Про це повідомив СЕО Nova Post Europe Олександр Лисовець, йдеться у публікації Forbes Ukraine. До кінця року група планує зайти на шість нових ринків замість запланованих 18-ти.

Ключові факти

  • Nova Post не змінила план своєї міжнародної експансії, оголошений співзасновником групи Nova Володимиром Поперешнюком в листопаді 2023 року, повідомив в коментарі Forbes Ukraine Лисовець. Усі заявлені країни будуть відкриті, додав він.  
«Нова пошта» змінює план міжнародної експансії. Forbes дізнався подробиці /Фото 1
  • «Ми не просто йдемо за раніше наміченим планом, а змінюємо його, додаємо щось нове», – пояснив СЕО Nova Post Europe. Зокрема, компанія має намір розширювати свою присутність у вже відкритих країнах – додаватиме незаплановані раніше міста. 
  • До кінця літа Nova Post відкриє друге відділення в Італії – у Римі, а з часом вони з’являться у Флоренції, Неаполі, Болоньї, Ґенуї, Вероні. Схожим чином Nova розвиватиме ринки Франції, Іспанії та Британії, розповів Лисовець.
  • Також Nova Post тестуватиме нові формати – наприклад, вихід у країну без фізичної присутності. Лише із адресним обслуговуванням та використанням мережі партнерів – поштоматів та інших точок обслуговування, пояснює він. 
  • Третя ключова зміна – ставка на бізнес-клієнтів. У другому кварталі група провела глобальну інтеграцію з e-com платформами Shopify та Magento. Восени планує вдосконалити бізнес-кабінет та API, розвивати послугу палетних перевезень та відкрити напрям фулфілменту у Польщі, анонсував СЕО Nova Post Europe.

Контекст

Від початку 2024-го група вже відкрила 23 закордонних відділення, план до кінця року – ще близько 40 відділень, повідомив СЕО Nova Post Europe. З нових ринків – Австрія та Нідерланди.

Український поштово-логістичний оператор «Нова пошта» присутній на ринках 15 країн: України, Молдови, Польщі, Литві, Чехії, Румунії, Німеччині, Словаччині, Естонії, Латвії, Угорщини, Італії, Іспанії, Франції та Великої Британії. 

До вересня 2024 року компанія розраховувала вийти на ринки 18 країн. На середину серпня план експансії вдалося виконати на 22%. Чому відбулося гальмування та чи змусить воно компанію Вячеслава Клімова та Володимира Поперешнюка відмовитися від планів – в матеріалі Forbes Ukraine. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд