Gucci /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Власник Gucci втратив €7,2 млрд після невтішного звіту про продажі бренду

Getty Images

Акції компанії Kering SA впали на 15% після того, як французька люксова група попередила, що продажі її бренду Gucci впали приблизно на 20% у першому кварталі, оскільки він втрачає популярність серед китайських покупців, пише Bloomberg.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Акції компанії впали на 15% на торгах у Парижі, що стало найбільш різким падінням з 1992 року, внаслідок чого ринкова вартість Kering знизилася більш ніж на €7,2 млрд.
  • Компанія Kering звинуватила Gucci у різкішому, ніж очікувалося, падінні продажів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. 
  • Модна група безуспішно намагається оживити італійський бренд, на частку якого припадає близько двох третин її прибутку. Падіння продажів, ймовірно, спровокує відновлення дискусії про те, як Kering може зменшити свою залежність від бренду, відомого своїм яскравим дизайном, який не відповідає нинішній тенденції до стриманості.
  • Проблеми Kering виникають на тлі охолодження ринку коштовних товарів та, зокрема, слабкого попиту в Китаї. На частку Азіатсько-Тихоокеанського регіону, за винятком Японії, минулого року припало 35% виручки групи, що більше, ніж у Західній Європі та Північній Америці. Це трохи більше ніж 31% у LVMH.
  • Загалом, продажі Kering, якому також належать такі бренди, як Yves Saint Laurent і Balenciaga, знизяться приблизно на 10%, повідомила компанія.

Контекст

Kering, яка спеціалізується на предметах розкоші, заснована у 1963 році Франсуа Піно як Pinault Printemps Redoute (PPR). У 2005-му компанія змінила назву на Kering. 

У портфелі Kering понад 60 брендів, включаючи Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Saint Laurent, Stella McCartney, Boucheron, Pomellato, Dodo, Qeelin, Ulysse Nardin, Girard-Perregaux, Kering Eyewear та Kering Beauty. Компанія має штаб-квартиру в Парижі та представлена ​​в більш ніж 120 країнах світу.

Kering щосили намагається не відставати від таких конкурентів, як LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE та Hermes International SCA, оскільки продажі предметів розкоші за останній рік знизився, особливо в Китаї. Більш широкий портфель брендів LVMH та довгі черги Hermes на сумки зробили ці компанії більш стійкими.

Продажі Gucci впали в останні місяці минулого року, оскільки бренд щосили намагався залучити більш багатих покупців до своїх дорогих ременів Double G і тапочок Princetown. Головний виконавчий директор Kering Франсуа-Анрі Піно попередив минулого місяця, що великі інвестиції в її марки чинитимуть тиск на прибутковість групи цього року.

Франсуа Піно та його родина посідають 28-му сходинку в рейтингу найбагатших бізнесменів світу за версією Forbes. Його статки оцінюються в $28,5 млрд. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні