Категорія
Новини
Дата

«Загрожує конкуренції». Понад 200 лейблів виступили проти купівлі Universal Music компанії Downtown Music

1 хв читання

Понад 200 представників музичної індустрії закликали ЄС перевірити поглинання Downtown Music Holdings компанією Universal Music Group. Про це пише The Wall Street Journal 7 липня. 

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Деталі 

  • Universal уклала угоду про купівлю Downtown за $775 млн через Virgin Music Group, щоб розширити послуги з дистрибуції, видання музики та роялті. Downtown обслуговує понад 5000 клієнтів із 20 офісів.
  • Понад 200 керівників незалежної індустрії вважають, що угода посилить Universal, яка контролює 40% європейського ринку звукозапису (за даними Omdia), і зашкодить конкуренції. У листі до очільниці з конкуренції ЄС Терези Рібери вони закликали провести поглиблене розслідування.
  • Підписанти, зокрема Річард Берджесс (A2IM), Ендрю Кеш (CIMA), Джеремі Ласкелес (Blue Raincoat Music) і Мартін Гольдшмідт (Cooking Vinyl), наголосили на потребі справедливого доступу до інфраструктури без залежності від конкурента.
  • Єврокомісія аналізує угоду і до 22 липня вирішить, схвалити її чи розпочати розслідування. Представник Virgin Music заявив, що угода надасть нові можливості партнерам, а альтернативи залишаться доступними.
  • Європейський альянс композиторів і авторів (ECSA) також закликав заблокувати угоду, стверджуючи, що вона обмежить вибір митців і конкуренцію на ринку, який уже контролюють кілька великих гравців.

Контекст 

У грудні 2024 року Universal Music Group через свій лейбл Virgin Music Group оголосила про придбання компанії Downtown Music Holdings за $775 млн. Угода передбачає повну виплату готівкою й має бути завершена в другій половині 2025 року, після погодження з регуляторами. Метою є розширення можливостей у сфері музичного видавництва, дистрибуції, управління роялті та роботи з незалежними артистами.

Downtown була заснована у 2007 році й на сьогодні обслуговує понад 5 000 клієнтів із 20 офісів по всьому світу. Серед активів компанії – добре відомі бренди, зокрема FUGA, CD Baby, Songtrust, Curve, а також власні підрозділи з музичного видавництва та сервісів для лейблів і виконавців. Загальний річний дохід Downtown оцінюється приблизно у $900 млн, із чистими прибутками на рівні $130 млн і EBITDA близько $40 млн.

Universal є світовим лідером на музичному ринку, контролюючи близько 37% ринку США. Злиття з Downtown дозволить компанії посилити присутність у сегменті незалежної музики, зокрема в Латинській Америці, де Downtown має сильні позиції.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні