Заснований українками Дарʼєю Шаповаловою та Наталією Моденовою маркетплейс цифрового одягу DressX залучив $15 млн інвестицій, пише VentureBeat. Каталог DressX містить понад 3500 одиниць цифрового одягу від відомих дизайнерів і під власним брендом.
Ключові факти
- Очолила раунд європейська інвестиційна компанія Greenfield, що спеціалізується на проєктах зі сфери Web3. У її портфелі також є заснований українцем Іллею Полосухіним Web3-стартап NEAR.
- Також у раунді взяли участь Warner Music, фонди Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund, Red Dao.
- Загалом на рахунку DressX $19 млн інвестицій, свідчать дані Crunchbase. Остання угода закрита наприкінці лютого 2023 року.
Контекст
DressX – заснована у 2020-му цифрова платформа та NFT-маркетплейс для торгівлі цифровим одягом зі штаб-квартирою у США. Засновниці Шаповалова і Моденова виросли в Києві, в різний час закінчили Інститут журналістики КНУ імені Шевченка й стояли біля витоків популярного в 2010-х Тижня моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. За продукт у компанії відповідає Юлія Краснієнко. До 2015 року вона була директоркою з маркетингу одеського стартапу Looksery. Цей додаток, що змінює обличчя на відео в реальному часі, за $150 млн купив Snap.
Наразі у каталозі DressX – понад 3500 одиниць цифрового одягу від відомих дизайнерів і під власним брендом. Їхні товари можна «носити» у доповненій реальності, під час відеодзвінків, а також у метавсесвітах Decentraland і Ready Player Me. Стартап також продає цифровий одяг на платформах Roblox, Zepeto та планує інтеграцію зі Snapchat.
Нове фінансування засновниці планують витратити на масштабування продукту.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.