Заснований українками Дарʼєю Шаповаловою та Наталією Моденовою маркетплейс цифрового одягу DressX залучив $15 млн інвестицій, пише VentureBeat. Каталог DressX містить понад 3500 одиниць цифрового одягу від відомих дизайнерів і під власним брендом.
Telegram-канал Forbes – ультимативний гід у світі українського бізнесу. Підписатись на канал
Ключові факти
- Очолила раунд європейська інвестиційна компанія Greenfield, що спеціалізується на проєктах зі сфери Web3. У її портфелі також є заснований українцем Іллею Полосухіним Web3-стартап NEAR.
- Також у раунді взяли участь Warner Music, фонди Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund, Red Dao.
- Загалом на рахунку DressX $19 млн інвестицій, свідчать дані Crunchbase. Остання угода закрита наприкінці лютого 2023 року.
Контекст
DressX – заснована у 2020-му цифрова платформа та NFT-маркетплейс для торгівлі цифровим одягом зі штаб-квартирою у США. Засновниці Шаповалова і Моденова виросли в Києві, в різний час закінчили Інститут журналістики КНУ імені Шевченка й стояли біля витоків популярного в 2010-х Тижня моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. За продукт у компанії відповідає Юлія Краснієнко. До 2015 року вона була директоркою з маркетингу одеського стартапу Looksery. Цей додаток, що змінює обличчя на відео в реальному часі, за $150 млн купив Snap.
Наразі у каталозі DressX – понад 3500 одиниць цифрового одягу від відомих дизайнерів і під власним брендом. Їхні товари можна «носити» у доповненій реальності, під час відеодзвінків, а також у метавсесвітах Decentraland і Ready Player Me. Стартап також продає цифровий одяг на платформах Roblox, Zepeto та планує інтеграцію зі Snapchat.
Нове фінансування засновниці планують витратити на масштабування продукту.