Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Інтер» повертається. Топменеджери Фірташа інвестують до $7 млн у запуск каналу «Інтер Україна». Яка мета?

3 хв читання

Созановський Film.ua Group /Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Сергій Созановський, співвласник Film.ua Group Фото Антон Забєльський для Forbes Ukraine

У червні 2024 року Inter Media Group Дмитра Фірташа подала заявку на участь у цифровому телемовленні. Паралельно група зареєструвала торгову марку каналу «Інтер Україна». У разі отримання ліцензії канал вийде в ефір наприкінці 2024 року. На що розраховує команда Сергія Созановського?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Мета мого перебування на «Інтері» – заробіток і повернення до нормального комерційного існування групи», – говорить Forbes Ukraine член наглядової ради Inter Media Group Сергій Созановський. Він повернувся у керівництво медіагрупи у листопаді 2023 року на прохання власника «Інтера» Дмитра Фірташа. Паралельно Созановський розвиває власний бізнес – він співвласник Film.ua Group, яка об’єднує понад 20 компаній у сфері кіно- і телепродакшну.

Одна з можливостей заробляти – створення нового комерційного каналу «Інтер Україна», вважає Созановський. Це вже зробили конкуренти Inter Media Group: Starlight Media запустила канал ICTV2, а «1+1 media» – «1+1 Україна». Медіагрупи запускають ці канали для отримання рекламних доходів, поки їхні основні флагмани ICTV та «1+1» задіяні у телемарафоні «Єдині новини». 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні