Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Інтер» повертається. Топменеджери Фірташа інвестують до $7 млн у запуск каналу «Інтер Україна». Яка мета?

3 хв читання

Созановський Film.ua Group /Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Сергій Созановський, співвласник Film.ua Group Фото Антон Забєльський для Forbes Ukraine

У червні 2024 року Inter Media Group Дмитра Фірташа подала заявку на участь у цифровому телемовленні. Паралельно група зареєструвала торгову марку каналу «Інтер Україна». У разі отримання ліцензії канал вийде в ефір наприкінці 2024 року. На що розраховує команда Сергія Созановського?

«Мета мого перебування на «Інтері» – заробіток і повернення до нормального комерційного існування групи», – говорить Forbes Ukraine член наглядової ради Inter Media Group Сергій Созановський. Він повернувся у керівництво медіагрупи у листопаді 2023 року на прохання власника «Інтера» Дмитра Фірташа. Паралельно Созановський розвиває власний бізнес – він співвласник Film.ua Group, яка об’єднує понад 20 компаній у сфері кіно- і телепродакшну.

Одна з можливостей заробляти – створення нового комерційного каналу «Інтер Україна», вважає Созановський. Це вже зробили конкуренти Inter Media Group: Starlight Media запустила канал ICTV2, а «1+1 media» – «1+1 Україна». Медіагрупи запускають ці канали для отримання рекламних доходів, поки їхні основні флагмани ICTV та «1+1» задіяні у телемарафоні «Єдині новини». 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд