Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

В «Епіцентрі» – лише 20% будівельних товарів. Велике інтерв’ю Олександра Гереги про постійну перебудову, ставку на агро і плани в Польщі

11 хв читання

Співвласник групи компаній «Епіцентр» Олександр Герега /надано пресслужбою

Співвласник групи компаній «Епіцентр» Олександр Герега Фото надано пресслужбою

Співзасновник групи компаній «Епіцентр» Олександр Герега розповів Forbes про амбіції компанії, вплив війни на бізнес та трансформацію колишніх будівельних гіпермаркетів у торгово-розважальні центри.

У грудні 2023 року групі компаній «Епіцентр» виповнилося 20 років – перший торговельний об’єкт компанії відкрився на вул. Братиславській у Києві в 2003 році. Зараз загальна площа всіх побудованих «Епіцентрів» складає майже 2,2 млн кв. м. Для порівняння: це більше, ніж займають усі магазини АТБ, «Сільпо», Auchan, Metro і Novus в Україні разом узяті.

Спочатку бізнес подружжя Галини та Олександра Герег складався з будівельних гіпермаркетів, але поступово трансформувався в мережу торговельних центрів із магазинами формату shop-in-shop. Сьогодні компанія об’єднує торговельні мережі «Епіцентр» та «Нова лінія», інтернет-магазин та маркетплейс epicentrk.ua, мережу магазинів спортивних товарів Intersport, агрохолдинг «Епіцентр-Агро», заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation (у Києві та Калуші), деревообробне підприємство «ЦБМ «Осмолода» та логістичні потужності загальною площею 172 000 кв. м у різних регіонах України.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд