Співзасновник групи компаній «Епіцентр» Олександр Герега розповів Forbes про амбіції компанії, вплив війни на бізнес та трансформацію колишніх будівельних гіпермаркетів у торгово-розважальні центри.
У грудні 2023 року групі компаній «Епіцентр» виповнилося 20 років – перший торговельний об’єкт компанії відкрився на вул. Братиславській у Києві в 2003 році. Зараз загальна площа всіх побудованих «Епіцентрів» складає майже 2,2 млн кв. м. Для порівняння: це більше, ніж займають усі магазини АТБ, «Сільпо», Auchan, Metro і Novus в Україні разом узяті.
Спочатку бізнес подружжя Галини та Олександра Герег складався з будівельних гіпермаркетів, але поступово трансформувався в мережу торговельних центрів із магазинами формату shop-in-shop. Сьогодні компанія об’єднує торговельні мережі «Епіцентр» та «Нова лінія», інтернет-магазин та маркетплейс epicentrk.ua, мережу магазинів спортивних товарів Intersport, агрохолдинг «Епіцентр-Агро», заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation (у Києві та Калуші), деревообробне підприємство «ЦБМ «Осмолода» та логістичні потужності загальною площею 172 000 кв. м у різних регіонах України.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.