3 листопада на Центральному залізничному вокзалі Києва відкрили «Залізну крамницю» – мерч-шоп «Укрзалізниці». Які товари купували найчастіше
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Частина речей у магазині – власного виробництва «Укрзалізниці»: зокрема, худі, футболки, пледи, беруші, брелоки, надувні подушки, наліпки. Окремі товари прикрашає напис «Залізність» – адаптована назва кампанії «Сміливість», автором якої є креативна агенція Banda. Найпопулярніші товари цієї категорії – світшоти: з табло вокзалу, з написами «Київ-Пасажирський» та «Залізність».
На згадку про подорож можна придбати листівку, крем для рук «Залізність» з ароматом ялинки та домашньої випічки чи «Залізні квіти» – букети, які можуть стояти без води протягом року. В магазині продається косівська кераміка з унікальним розписом, яка є об’єктом охорони ЮНЕСКО, а також книги про подорожі та поїзди.
Незабаром «Укрзалізниця» запустить онлайн-продаж для всіх міст України.
«Залізна крамниця» в цифрах:
- У магазині – близько 30 найменувань товарів, але асортимент будуть розширювати.
- У перший день роботи продали 300 світшотів та футболок із символікою залізниці.
- Загалом магазин відвідало близько 3000 людей.
- За 11 днів роботи у мерч-шопі зробили 1100 покупок.
- У перший тиждень магазин відвідали троє відомих гостей світового масштабу: дворазовий номінант Оскара Шон Пенн, посол США в Україні Бріджит Брінк та посол Естонії в Україні Каймо Кууск.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.