3 листопада на Центральному залізничному вокзалі Києва відкрили «Залізну крамницю» – мерч-шоп «Укрзалізниці». Які товари купували найчастіше
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Частина речей у магазині – власного виробництва «Укрзалізниці»: зокрема, худі, футболки, пледи, беруші, брелоки, надувні подушки, наліпки. Окремі товари прикрашає напис «Залізність» – адаптована назва кампанії «Сміливість», автором якої є креативна агенція Banda. Найпопулярніші товари цієї категорії – світшоти: з табло вокзалу, з написами «Київ-Пасажирський» та «Залізність».
На згадку про подорож можна придбати листівку, крем для рук «Залізність» з ароматом ялинки та домашньої випічки чи «Залізні квіти» – букети, які можуть стояти без води протягом року. В магазині продається косівська кераміка з унікальним розписом, яка є об’єктом охорони ЮНЕСКО, а також книги про подорожі та поїзди.
Незабаром «Укрзалізниця» запустить онлайн-продаж для всіх міст України.
«Залізна крамниця» в цифрах:
- У магазині – близько 30 найменувань товарів, але асортимент будуть розширювати.
- У перший день роботи продали 300 світшотів та футболок із символікою залізниці.
- Загалом магазин відвідало близько 3000 людей.
- За 11 днів роботи у мерч-шопі зробили 1100 покупок.
- У перший тиждень магазин відвідали троє відомих гостей світового масштабу: дворазовий номінант Оскара Шон Пенн, посол США в Україні Бріджит Брінк та посол Естонії в Україні Каймо Кууск.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.