Китайська BYD Co запустить ще один новий бренд електромобілів у 2023 році, заявили в компанії, оскільки автовиробник розширює свій модельний ряд після року високих продажів, пише Reuters. Новий бренд стане доповненням до преміального бренду Yangwang, запуск якого заплановано на перший квартал 2023 року.
Ключові факти
- Виключивши цього року бензинові автомобілі з асортименту своєї продукції, BYD змогла отримати зиск із низки стимулів для електромобілів, запропонованих центральними та місцевими органами влади.
- BYD продала автомобілі в 35 країн за межами Китаю відтоді, як у травні минулого року почала експорт до Норвегії.
- За даними брокерських компаній, автовиробник, який також виробляє гібридні автомобілі, був найбільш продаваним автомобільним брендом у Китаї в перші чотири тижні листопада, випередивши Volkswagen.
Контекст
BYD мала найбільшу частку продажів у світі в першому півріччі 2022 року – 15%, Tesla (США) – 14%, а у SAIC Motor (Китай) – 9%. У червні BYD повідомила, що постачатиме акумулятори для Tesla. Акції компанії після цієї заяви зросли, пише CNBC.
У вересні компанія анонсувала початок виробництва авто на заводі в Таїланді вже у 2024 році. Компанія планує експортувати продукцію заводу, що становитиме близько 150 000 автомобілів на рік, здебільшого до країн Південно-Східної Азії та Європи.
У листопаді китайський гігант електромобілів BYD повідомив, що у першому кварталі 2023 року планує запустити новий преміальний бренд під назвою Yangwang, а його першою моделлю стане позашляховик. Автомобілі, що випускатимуться під новим брендом, коштуватимуть від 800 000 до 1,5 млн юанів (від $110 287 до $206 763).
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.