Категорія
Новини
Дата

Китайський конкурент Amazon відкрив у Європі перші магазини. Збирати та видавати замовлення в них будуть роботи

1 хв читання

Китайський гігант електронної комерції JD.com відкрив два роздрібні магазини у Нідерландах, де роботи будуть збирати і видавати замовлення. Вихід JD.com на ринок Європи означає виклик для американської компанії Amazon, пише CNBC.

Ключові факти

  • Роботизовані магазини під торговою маркою «Ochama» відкрилися в містах Лейден та Роттердам.
  • Для замовлення товарів (продуктів харчування, товарів для дому, косметики) потрібний мобільний додаток Ochama. Роботи збирають і сортують замовлення, а коли покупець дістанеться до магазину, йому необхідно буде відсканувати штрих-код і замовлення будуть доставлені конвеєрною стрічкою. Також доступна послуга доставки товарів.
  • Вихід JD.com на ринок Європи означає виклик для Amazon, який раніше запустив продуктові магазини без кас під назвою Amazon Go у США та Amazon Fresh у Великій Британії.
  • Китайська компанія заявила, що планує відкрити ще два магазини в Нідерландах — в Амстердамі та Утрехті.

Контекст

JD.com отримує більшу частину свого доходу з Китаю, але останні роки розширила свою присутність за кордоном. Компанія керує сайтом онлайн-покупок Joybuy.com, має підприємство з електронної комерції в Таїланді, а також є найбільшим акціонером вʼєтнамської торгової платформи Tiki. У недавньому інтервʼю CNBC виконавчий директор роздрібного бізнесу JD сказав, що компанія проводить подальший стратегічний аналіз у Вʼєтнамі та Європі як потенційних місць для розширення.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні