Китайський гігант електронної комерції JD.com відкрив два роздрібні магазини у Нідерландах, де роботи будуть збирати і видавати замовлення. Вихід JD.com на ринок Європи означає виклик для американської компанії Amazon, пише CNBC.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Роботизовані магазини під торговою маркою «Ochama» відкрилися в містах Лейден та Роттердам.
- Для замовлення товарів (продуктів харчування, товарів для дому, косметики) потрібний мобільний додаток Ochama. Роботи збирають і сортують замовлення, а коли покупець дістанеться до магазину, йому необхідно буде відсканувати штрих-код і замовлення будуть доставлені конвеєрною стрічкою. Також доступна послуга доставки товарів.
- Вихід JD.com на ринок Європи означає виклик для Amazon, який раніше запустив продуктові магазини без кас під назвою Amazon Go у США та Amazon Fresh у Великій Британії.
- Китайська компанія заявила, що планує відкрити ще два магазини в Нідерландах — в Амстердамі та Утрехті.
Контекст
JD.com отримує більшу частину свого доходу з Китаю, але останні роки розширила свою присутність за кордоном. Компанія керує сайтом онлайн-покупок Joybuy.com, має підприємство з електронної комерції в Таїланді, а також є найбільшим акціонером вʼєтнамської торгової платформи Tiki. У недавньому інтервʼю CNBC виконавчий директор роздрібного бізнесу JD сказав, що компанія проводить подальший стратегічний аналіз у Вʼєтнамі та Європі як потенційних місць для розширення.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.