Китайський гігант електронної комерції JD.com відкрив два роздрібні магазини у Нідерландах, де роботи будуть збирати і видавати замовлення. Вихід JD.com на ринок Європи означає виклик для американської компанії Amazon, пише CNBC.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Роботизовані магазини під торговою маркою «Ochama» відкрилися в містах Лейден та Роттердам.
- Для замовлення товарів (продуктів харчування, товарів для дому, косметики) потрібний мобільний додаток Ochama. Роботи збирають і сортують замовлення, а коли покупець дістанеться до магазину, йому необхідно буде відсканувати штрих-код і замовлення будуть доставлені конвеєрною стрічкою. Також доступна послуга доставки товарів.
- Вихід JD.com на ринок Європи означає виклик для Amazon, який раніше запустив продуктові магазини без кас під назвою Amazon Go у США та Amazon Fresh у Великій Британії.
- Китайська компанія заявила, що планує відкрити ще два магазини в Нідерландах — в Амстердамі та Утрехті.
Контекст
JD.com отримує більшу частину свого доходу з Китаю, але останні роки розширила свою присутність за кордоном. Компанія керує сайтом онлайн-покупок Joybuy.com, має підприємство з електронної комерції в Таїланді, а також є найбільшим акціонером вʼєтнамської торгової платформи Tiki. У недавньому інтервʼю CNBC виконавчий директор роздрібного бізнесу JD сказав, що компанія проводить подальший стратегічний аналіз у Вʼєтнамі та Європі як потенційних місць для розширення.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.