Компанія Meta Platforms вивчає можливість створення навушників зі штучним інтелектом і камерами, пише The Information з посиланням на співробітників, знайомих з цим питанням. Зазначається, що гендиректор Марк Цукерберг вже розглянув декілька проєктів, але поки жоден не затвердив.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Компанія очікує, що пристрій можна буде використовувати, щоб ідентифікувати обʼєкти та перекладати іноземні мови.
- Усередині компанії проєкт називають Camerabuds.
- Робота над новим простоєм почалася у той час, коли одразу декілька техкомпаній прагнуть розробити пристрої із ШІ, а також після того як Meta додала ШІ у окуляри Ray-Ban.
- За даними джерела, Цукерберг розглядав декілька можливих варіантів дизайну пристрою, але залишився незадоволений ними.
- Наразі незрозуміло чи це будуть навушники-вкладиші або ж накладні.
Контекст
В останні місяці Цукерберг зробив ШІ своїм пріоритетом, переорієнтувавши Meta на цю технологію після того, як OpenAI випустила свій чат-бот ChatGPT у 2022 році, що викликало шалену конкуренцію та розвиток серед великих технологічних компаній. Meta почала впроваджувати ШІ у всі аспекти бізнесу – від Instagram та Facebook до розумних окулярів.
Материнська компанія Facebook вкладає все більше ресурсів у штучний інтелект, який потребує значних інвестицій в обчислювальні потужності. Нещодавно засновник компанії Цукерберг попередив, що інвестиції «значно» збільшуватимуться і що для отримання прибутку потрібно багато часу – можливо, роки, але закликав побачити довгострокові вигоди, які може запропонувати ШІ.
Компанія підвищила оцінку витрат на рік і тепер вважає, що капітальні витрати становитимуть від $35 млрд до $40 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.