Категорія
Новини
Дата

Низький приріст нових підписників спричинив падіння акцій Netflix. Ринкова капіталізація скоротилася на $25 млрд

1 хв читання

Компанія Netflix повідомила про низький темп зростання кількості нових підписників у першому кварталі. В результаті ринкова вартість компанії зменшилася майже на $25 млрд, пише Reuters.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • З січня по березень 2021 року на Netflix підписалися приблизно 3,98 млн осіб, що нижче середнього прогнозу аналітиків, які очікували приріст на 6,25 млн. Кількість нових клієнтів склала 1,8 млн в Європі, 1,36 млн – в Азії і 360 000 – в Латинській Америці.
  • У другому кварталі, за прогнозом Netflix, нових клієнтів зросте всього на 1 млн. Аналітики очікували, що прогноз складе майже 4,8 млн нових передплатників.
  • Як наслідок, акції компанії впали на 11%, до $489,28, після основних біржових торгів у вівторок.
  • Netflix вважає, що на приріст передплатників вплинуло уповільнення виробництва телешоу й фільмів через пандемію. Водночас компанія переконана, що прогноз було завищено по всім регіонам, а конкуренція з іншими компаніями потокового відео вплинула на число передплатників.
  • За перші три місяці року дохід Netflix склав $7,16 млрд проти очікуваних $7,13 млрд.
  • Чистий прибуток виріс до $1,71 млрд, або $3,75 на акцію, з $709 млн, або $1,57 на акцію, роком раніше.

Важливі цифри

Цьогоріч Netflix планує витратити на закупівлю та створення власного контенту рекордну суму – понад $17 млрд. Минулого року сервіс витратив $11,8 млрд, а 2019-го – майже $14 млрд, пише CNBC.

Контекст

З січня по березень 2020 року Netflix додала 15,8 млн передплатників. Цьому сприяла пандемія COVID-19, яка змусила людей проводити більше часу вдома. За підсумком 2020-го Netflix мав понад 200 млн передплатників.

Цього року та в подальшому аналітики прогнозують, що люди будуть витрачати менше часу на перегляд фільмів удома, оскільки поширюється вакцинація від COVID-19. Утім, медіакомпанії оголосили потокову передачу своїм пріоритетом і витрачають мільярди на конкуренцію з Netflix. За даними Kantar Media, частка нових передплатників Netflix у США впала до 8,5% протягом кварталу в порівнянні з 16,2% за той же період роком раніше.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні