Категорія
Новини
Дата

Низький приріст нових підписників спричинив падіння акцій Netflix. Ринкова капіталізація скоротилася на $25 млрд

1 хв читання

Компанія Netflix повідомила про низький темп зростання кількості нових підписників у першому кварталі. В результаті ринкова вартість компанії зменшилася майже на $25 млрд, пише Reuters.

⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося. 

Долучайтеся до форуму!

Ключові факти

  • З січня по березень 2021 року на Netflix підписалися приблизно 3,98 млн осіб, що нижче середнього прогнозу аналітиків, які очікували приріст на 6,25 млн. Кількість нових клієнтів склала 1,8 млн в Європі, 1,36 млн – в Азії і 360 000 – в Латинській Америці.
  • У другому кварталі, за прогнозом Netflix, нових клієнтів зросте всього на 1 млн. Аналітики очікували, що прогноз складе майже 4,8 млн нових передплатників.
  • Як наслідок, акції компанії впали на 11%, до $489,28, після основних біржових торгів у вівторок.
  • Netflix вважає, що на приріст передплатників вплинуло уповільнення виробництва телешоу й фільмів через пандемію. Водночас компанія переконана, що прогноз було завищено по всім регіонам, а конкуренція з іншими компаніями потокового відео вплинула на число передплатників.
  • За перші три місяці року дохід Netflix склав $7,16 млрд проти очікуваних $7,13 млрд.
  • Чистий прибуток виріс до $1,71 млрд, або $3,75 на акцію, з $709 млн, або $1,57 на акцію, роком раніше.

Важливі цифри

Цьогоріч Netflix планує витратити на закупівлю та створення власного контенту рекордну суму – понад $17 млрд. Минулого року сервіс витратив $11,8 млрд, а 2019-го – майже $14 млрд, пише CNBC.

Контекст

З січня по березень 2020 року Netflix додала 15,8 млн передплатників. Цьому сприяла пандемія COVID-19, яка змусила людей проводити більше часу вдома. За підсумком 2020-го Netflix мав понад 200 млн передплатників.

Цього року та в подальшому аналітики прогнозують, що люди будуть витрачати менше часу на перегляд фільмів удома, оскільки поширюється вакцинація від COVID-19. Утім, медіакомпанії оголосили потокову передачу своїм пріоритетом і витрачають мільярди на конкуренцію з Netflix. За даними Kantar Media, частка нових передплатників Netflix у США впала до 8,5% протягом кварталу в порівнянні з 16,2% за той же період роком раніше.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд