Продажі конструкторів Lego випередили загальний ринок іграшок у першому півріччі цього року на тлі високого попиту в Європі та Північній Америці. Про це 28 серпня пише Reuters з посиланням на повідомлення данського виробника іграшок.
Lego – світовий лідер та новатор галузі. Компанія відіграє ключову роль у формуванні світової індустрії іграшок.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Деталі
- Продажі Lego з січня по червень зросли на 13% і становили $4,7 млрд. Для порівняння, торік Lego збільшила продажі за перше півріччя лише на 1% у річному обчисленні, а у 2022 році – на 17%.
- Різке зростання продажів Lego контрастує зі стагнацією світового ринку іграшок і слабкими продажами таких конкурентів, як виробник ляльок Барбі Mattel і творець лінії іграшок My Little Pony, компанія Hasbro.
- Cвітовий ринок іграшок цього року стагнує після 7-відсоткового спаду продажів минулого року, зазначив виконавчий директор Lego Нільс Крістіансен.
- Компанія планує відкрити близько 100 магазинів цього року, що трохи менше, ніж у попередні роки. У результаті загальна кількість магазинів перевищить 1100.
- Lego також заявила, що перебуває на шляху до заміни нафтопродуктів, що використовуються під час виробництва фірмових цеглинок у конструкторі, на дорожчий поновлюваний і перероблений пластик до 2032 року.
- Lego щорічно продає мільярди пластикових цеглинок. Компанія повідомляє, що протестувала понад 600 різних матеріалів, щоб розробити новий матеріал.
- «Це означає значне збільшення вартості виробництва цеглинки Lego», – сказав гендиректор Нільс Крістіансен в коментарі Reuters.
Контекст
Продажі компанії за 2023 рік зросли лише на 2%, що, на думку генерального директора Нільса Крістіансена, є значним досягненням, враховуючи, що рік став найскладнішим для світового ринку іграшок за останні 15 років.
Виручка Lego склала 65,9 млрд данських крон (€8,8 млрд), що свідчить про зміцнення позицій бренду на ринку та позитивну динаміку в кінці року.
Продажі через власні магазини та онлайн-платформи зросли на 4%. Операційний прибуток зменшився на 5% до 17,1 млрд (€2,3 млрд) через зростання інвестиційних витрат.
У 2023 році Lego відкрила 147 нових магазинів, збільшивши їх кількість до 1031, а також вклала на 60% більше коштів у екологічні проєкти та запустила програму лояльності Lego Insiders. Як і раніше, близько 50% асортименту складають нові продукти.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.