Продажі Lego випередили загальний ринок іграшок у першому півріччі /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Продажі Lego випередили загальний ринок іграшок у першому півріччі

1 хв читання

Getty Images

Продажі конструкторів Lego випередили загальний ринок іграшок у першому півріччі цього року на тлі високого попиту в Європі та Північній Америці. Про це 28 серпня пише Reuters з посиланням на повідомлення данського виробника іграшок.

Lego – світовий лідер та новатор галузі. Компанія відіграє ключову роль у формуванні світової індустрії іграшок.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі

  • Продажі Lego з січня по червень зросли на 13% і становили $4,7 млрд. Для порівняння, торік Lego збільшила продажі за перше півріччя лише на 1% у річному обчисленні, а у 2022 році – на 17%.
  • Різке зростання продажів Lego контрастує зі стагнацією світового ринку іграшок і слабкими продажами таких конкурентів, як виробник ляльок Барбі Mattel і творець лінії іграшок My Little Pony, компанія Hasbro.
  • Cвітовий ринок іграшок цього року стагнує після 7-відсоткового спаду продажів минулого року, зазначив виконавчий директор Lego Нільс Крістіансен.
  • Компанія планує відкрити близько 100 магазинів цього року, що трохи менше, ніж у попередні роки. У результаті загальна кількість магазинів перевищить 1100.
  • Lego також заявила, що перебуває на шляху до заміни нафтопродуктів, що використовуються під час виробництва фірмових цеглинок у конструкторі, на дорожчий поновлюваний і перероблений пластик до 2032 року.
  • Lego щорічно продає мільярди пластикових цеглинок. Компанія повідомляє, що протестувала понад 600 різних матеріалів, щоб розробити новий матеріал. 
  • «Це означає значне збільшення вартості виробництва цеглинки Lego», – сказав гендиректор Нільс Крістіансен в коментарі Reuters.

Контекст

Продажі компанії за 2023 рік зросли лише на 2%, що, на думку генерального директора Нільса Крістіансена, є значним досягненням, враховуючи, що рік став найскладнішим для світового ринку іграшок за останні 15 років. 

Виручка Lego склала 65,9 млрд данських крон (€8,8 млрд), що свідчить про зміцнення позицій бренду на ринку та позитивну динаміку в кінці року. 

Продажі через власні магазини та онлайн-платформи зросли на 4%. Операційний прибуток зменшився на 5% до 17,1 млрд (€2,3 млрд) через зростання інвестиційних витрат. 

У 2023 році Lego відкрила 147 нових магазинів, збільшивши їх кількість до 1031, а також вклала на 60% більше коштів у екологічні проєкти та запустила програму лояльності Lego Insiders. Як і раніше, близько 50% асортименту складають нові продукти.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні