У Запоріжжі через російський обстріл постраждала філія компанії «Текстиль-Контакт» – одного з найбільших виробників і продавців текстилю. Про це повідомив засновник компанії Олександр Соколовський. Він обіцяє відновити роботу філії вже найближчим часом.
Ключові факти
- «Це поки що фото «до», але запевняю вас – вже скоро буде більш оптимістичне «після», – підписав фото з наслідками обстрілу Олександр Соколовський.
- Соколовський повідомив, що в ніч на 18 жовтня від ракетного обстрілу постраждала філія «Текстиль-Контакту» в Запоріжжі. Приліт стався в декількох метрах від будівлі, де вона розташована, написав Соколовський на своїй сторінці у Facebook.
- Бізнесмен зазначив, що вночі на обʼєкті нікого не було, тому обійшлося без постраждалих.
- За його словами, співробітники підприємства роблять все можливе, щоб відновити роботу вже з понеділка.
Цитата
«Я вже писав минулого року про нашу бойову команду запорізької філії, вони учотирьох працювали навіть найстрашніші березень та квітень 2022-го, відвантажували таку необхідну для військових та гуманітарних цілей продукцію і не закривались жодного дня. І зараз теж вони настроєні дуже швидко налагодити роботу в неушкодженій частині приміщення і роблять все можливе і неможливе, щоб з понеділка вже знов запуститися!» – зазначив Олександр Соколовський.
«Текстиль-Контакт»
Група компаній «Текстиль-Контакт» заснована у 1995 році. Основний напрям діяльності – виробництво та оптово-роздрібний продаж тканин і фурнітури, домашньої білизни, спецодягу та військової форми. Компанія керує мережею оптово-роздрібних гіпермаркетів тканин, мережею магазинів фурнітури та виробів домашнього текстилю. За даними компанії, «Текстиль-Контакт» має 100 000 постійних клієнтів, асортимент продукції – 30 000 видів тканин. На підприємствах групи компанії працюють 800 співробітників.
За даними Youcontrol, дохід ТОВ «Текстиль-Контакт» у 2022 році сягнув 638 млн грн проти 622 млн грн у 2021-му. Активи компанії за підсумками минулого року перевищували 437 млн грн.
![Китайський бренд Miniso відкрив 5500 магазинів по всьому світу, але майже програв ринок України. Як ритейлера витіснив спритніший український конкурент O!Some (а ще є Usupso) /Фото Колаж Анна Наконечна](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/b/eb/24641440-527dd1e6400ff5852e7c688f8cc18ebb.jpg?v=2874_2)
![Тінь блекауту. Українські провайдери витратили сотні мільйонів, щоб інтернет точно працював без електрики. Хто підготувався найкраще? (спойлер: Vodafone – добре, Ахметов та «Київстар» – гірше) /Фото Getty Images](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/0/9f/11a09635-9e1ace5d011287ed702c7c644fea49f0.jpg?v=8009_4)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.