Категорія
Новини
Дата

Uber вивчає можливість придбання туристичного сайту Expedia за майже $20 млрд – FT

1 хв читання

Компанія Uber вивчає можливість купівлі американського сервісу з бронювання подорожей Expedia вартістю близько $20 млрд, щоб розширити свій супердодаток, пише 17 жовтня Financial Times з посиланням на джерела. Купівля Expedia стала б найбільшою угодою для групи, яка прагне диверсифікувати свою діяльність.

Деталі

  • Представники Uber звернулися до консультантів, щоб зʼясувати, чи можлива купівля та як її здійснити, повідомили три джерела видання. 
  • Водночас один із співрозмовників зазначив, що обговорення цього питання перебуває на «дуже ранній стадії» і угода може й не відбутися, а офіційної пропозиції Expedia поки що не було зроблено. Представники Uber і Expedia відмовилися від коментарів. 

Контекст

Останніми роками Uber розширив сферу діяльності. Компанія планує стати «платформою для задоволення всіх потреб у мобільності», говорив у травні 2023 року голова напряму поїздок Каміль Ірвінг. Зараз Uber, окрім таксі, надає послуги з доставки їжі, бронювання поїздів і авіаквитків, корпоративної логістики.

Потенціал Uber на ринку M&A посилився завдяки 85-відсотковому зростанню акцій компанії за останній рік, що дало їй змогу досягти ринкової капіталізації у $173 млрд. 

У лютому компанія відзвітувала про свій перший рік операційної прибутковості завдяки відновленню попиту на послуги таксі, а також доставці їжі, логістиці та швидкозростаючому рекламному напряму. 

Чистий прибуток Uber у 2023 році сягнув $1,9 млрд проти збитків у $9,1 млрд у 2022-му. Виконавчий директор Дара Хосровшахі назвав ці результати «переломною точкою» для Uber.

За даними Expedia, виручка компанії у 2023 році становила $12,8 млрд. Водночас улітку 2024-го в компанії попередили, що зіткнулися зі зниженням попиту на туристичні поїздки.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд