Україна та Польща домовилися про скасування дозволів для всіх перевізників, які здійснюють міжнародні перевезення пального, йдеться в повідомленні Мінінфраструктури.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Через критичну ситуацію на ринку пального в Україні необхідна повна лібералізація міжнародних вантажних перевезень, зазначив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
- Нові правила вже набрали чинності, і їхніми перевагами можуть скористатися як українські, так і польські перевізники.
- Для бездозвільного в’їзду на територію Польщі перевізникам пального необхідно пройти реєстрацію, заповнивши форму не пізніше, ніж за добу до перетину кордону.
Контекст
15 березня Верховна Рада скасувала акциз на пальне, а ставку ПДВ по цих позиціях зменшила з 20% до 7%.
Тимчасовий дефіцит пального на АЗС в Україні утворився через зупинку імпорту з Білорусі та РФ та удари ворога по паливній інфраструктурі. Зокрема, знищено Кременчуцький нафтопереробний завод, який був основним виробником пального в країні.
29 квітня Кабмін підвищив торговельну надбавку на дизпаливо та бензини на 40% (близько 2 грн/л) для запобігання дефіциту на АЗС.
Наприкінці квітня в Мінекономіки заявляли, що впродовж семи днів дефіцит пального на АЗС буде ліквідовано. Уряд вирішує питання завезення законтрактованого в Європі обʼєму пального на територію України.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.