Категорія
Новини
Дата

Український ШІ-стартап AiSDR залучив $3 млн. Серед інвесторів — топовий інкубатор Кремнієвої долини Y Combinator. На що підуть гроші?

ШІ-стартап AiSDR братів Юрія та Олега Заремб отримав $3 млн інвестицій від інкубатора Кремнієвої долини Y Combinator, українських фондів Flyer One Ventures, SID Venture та інших фондів. Про це Forbes повідомила пресслужба компанії. 

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Ключові факти 

  • Стартап залучив $3 млн від американських Y Combinator, Rebel Fund, Pioneer Fund, Bluepointe Ventures, українських SID Venture Partners, Flyer One Ventures, британського SCM Advisors, керуючого партнера DST Global Рахула Мехти, COO Rippling Метта МакІнніса, інвестора Figma та Notion Терренса Рохана, а також керуючого партнера 408 Ventures Ніка Білогорського.
  • AiSDR розробляє інструмент на основі штучного інтелекту, який створюватиме персоналізовані електронні рекламні кампанії та організовує зустрічі з потенційними клієнтами. Кошти підуть на розвиток нових функцій сервісу.  
  • У команді стартапу працюють п’ятеро людей, включно зі співзасновниками. У планах – розширити команду та досягти $2 млн ARR протягом наступних 12 місяців. Поточний середньомісячний темп зростання доходу стартапу – 65%.
  • Стартап має 45 клієнтів. «До кінця місяця плануємо дійти до 47-50», — каже Forbes Заремба. Більшість з них – B2B-бізнеси зі США. 
  • За допомогою продукту AiSDR клієнти писали таким компаніям як Goldman Sachs, Bank of America, Nike, PepsiCo, Volkswagen-Audi Group тощо, та отримували відповіді, додає Заремба.
AiSDR заснований у серпні 2023-го українцями Юрієм та Олегом Зарембами у США

AiSDR заснований у серпні 2023-го українцями Юрієм та Олегом Зарембами у США

Контекст

AiSDR заснований у серпні 2023-го українцями Юрієм та Олегом Зарембами у США. «Ми розробили інструмент, який може взаємодіяти з потенційними клієнтами до моменту відеодзвінка, стягуючи лише 10% від звичайної вартості такого фахівця», – цитується в релізі Заремба. 

Сервіс допоможе бізнесам заощадити до 90% витрат, вважає засновник. «Компанії витрачають близько $80 000 на рік на одного представника з розвитку продажів, і багато з них не виконують квоту», – цитується у релізі співзасновник AiSDR Юрій Заремба.

У 2017-му брати заснували AXDRAFT – компанію з автоматизації документів. За три роки її придбала американська компанія Onit.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні