Категорія
Новини
Дата

Український ШІ-стартап AiSDR залучив $3 млн. Серед інвесторів — топовий інкубатор Кремнієвої долини Y Combinator. На що підуть гроші?

1 хв читання

ШІ-стартап AiSDR братів Юрія та Олега Заремб отримав $3 млн інвестицій від інкубатора Кремнієвої долини Y Combinator, українських фондів Flyer One Ventures, SID Venture та інших фондів. Про це Forbes повідомила пресслужба компанії. 

Ключові факти 

  • Стартап залучив $3 млн від американських Y Combinator, Rebel Fund, Pioneer Fund, Bluepointe Ventures, українських SID Venture Partners, Flyer One Ventures, британського SCM Advisors, керуючого партнера DST Global Рахула Мехти, COO Rippling Метта МакІнніса, інвестора Figma та Notion Терренса Рохана, а також керуючого партнера 408 Ventures Ніка Білогорського.
  • AiSDR розробляє інструмент на основі штучного інтелекту, який створюватиме персоналізовані електронні рекламні кампанії та організовує зустрічі з потенційними клієнтами. Кошти підуть на розвиток нових функцій сервісу.  
  • У команді стартапу працюють п’ятеро людей, включно зі співзасновниками. У планах – розширити команду та досягти $2 млн ARR протягом наступних 12 місяців. Поточний середньомісячний темп зростання доходу стартапу – 65%.
  • Стартап має 45 клієнтів. «До кінця місяця плануємо дійти до 47-50», — каже Forbes Заремба. Більшість з них – B2B-бізнеси зі США. 
  • За допомогою продукту AiSDR клієнти писали таким компаніям як Goldman Sachs, Bank of America, Nike, PepsiCo, Volkswagen-Audi Group тощо, та отримували відповіді, додає Заремба.
AiSDR заснований у серпні 2023-го українцями Юрієм та Олегом Зарембами у США

AiSDR заснований у серпні 2023-го українцями Юрієм та Олегом Зарембами у США

Контекст

AiSDR заснований у серпні 2023-го українцями Юрієм та Олегом Зарембами у США. «Ми розробили інструмент, який може взаємодіяти з потенційними клієнтами до моменту відеодзвінка, стягуючи лише 10% від звичайної вартості такого фахівця», – цитується в релізі Заремба. 

Сервіс допоможе бізнесам заощадити до 90% витрат, вважає засновник. «Компанії витрачають близько $80 000 на рік на одного представника з розвитку продажів, і багато з них не виконують квоту», – цитується у релізі співзасновник AiSDR Юрій Заремба.

У 2017-му брати заснували AXDRAFT – компанію з автоматизації документів. За три роки її придбала американська компанія Onit.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд