Платформа X мільярдера Ілона Маска прагне отримати $100 млн від політичної реклами у 2024 році, сподіваючись компенсувати втрати доходів, що спричинені виходом великих брендів із платформи, пише Financial Times. Експерти галузі скептично ставляться до цих планів.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Цього року власник X скасував заборону на політичну рекламу, введену колишнім генеральним директором Джеком Дорсі у 2019 році через побоювання, що у цій сфері поширена дезінформація.
- З того часу компанія збільшила свої інвестиції в цю сферу, зокрема провела нещодавній захід за участю близько 100 наявних і потенційних політичних клієнтів у Вашингтоні для просування своїх рекламних послуг.
- Згодом компанія розіслала деяким учасникам повідомлення, в якому йшлося про те, що вона будує «місце, де політичні партії та кандидати можуть зустрітися зі своїми виборцями». В листі, з яким ознайомилася Financial Times, додано, що X мав 92,4 млн користувачів у США, 98% з яких були виборчого віку.
- За словами двох людей, знайомих із прогнозами, генеральна директорка Лінда Яккаріно повідомила представників галузі, що вона планує, що платформа приноситиме $100 млн щорічно у вигляді доходів від політичної реклами.
- Зазначається, що X сформував команду з приблизно 10 осіб, яка провела близько 400 зустрічей та дзвінків із цифровими маркетологами, стратегами, учасниками кампаній та групами політичних дій. Нову команду X з продажу політичної реклами очолює Стен МакГуайр, який раніше працював у відділі політичних продажів для Hulu і Walt Disney.
- Плани Х зустріли зі скептицизмом провідні гравці на політичній рекламній арені США. Раніше компанія анонсувала цільовий дохід від політичної реклами в $200 млн, коли представляла свої плани, але з того часу переглянула цю цифру, повідомило джерело. «Навіть $100 млн недосяжні», – сказало джерело.
Контекст
Під час проміжних виборів 2018 року компанія X, тоді відома як Twitter, заробила на політичній рекламі лише близько $3 млн. Станом на 11 грудня компанія заробила близько $4,7 млн з початку 2023 року на політичній рекламі.
Минулого місяця Маск сказав великим брендам, зокрема Disney, IBM і Apple, «йти до біса» після того, як вони скоротили свої витрати на рекламу.
Раніше у звітах некомерційної організації Media Matters for America було виявлено рекламу провідних брендів у Х поруч із постами, що вихваляють Гітлера і нацизм. Дослідження спонукало такі бренди, як IBM, Apple, Walt Disney, Comcast та Warner Bros, призупинити свою рекламу на платформі, побоюючись, що їхня реклама зʼявиться поруч із іншими сумнівними матеріалами.
Ще один скандал спалахнув після того, як Маск 15 листопада підтримав твіт іншого користувача, який звинуватив єврейські спільноти в масовому поширенні «ненависті до білих людей». Маск на це відповів: «Ви сказали справжню правду».
У 2021-му, за рік до поглинання Маском, X отримав близько $5 млрд доходів, в основному від реклами. У липні Маск заявив, що доходи від реклами впали на 50%, не вказавши точних подробиць.
X також описав плани, про які писало видання Financial Times, зосередити увагу на залученні малого та середнього бізнесу для підтримки свого рекламного бізнесу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.