Талісман платформи електронної комерції Taobao Alibaba Group Holding Ltd. /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Alibaba планує збільшити інвестиції в маркетплейс Taobao: розвиватиме ШІ-інструменти та стимулюватиме створення контенту

1 хв читання

Талісман платформи електронної комерції Taobao Alibaba Group Holding Ltd. Фото Getty Images

Alibaba Group Holding Ltd. аносує «величезні» інвестиції у свій додаток Taobao після того, як у результаті реструктуризації компанії було створено шість нових підрозділів, пише Bloomberg.

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

Ключові факти

  • Підрозділ електронної комерції приділятиме особливу увагу створенню контенту для залучення більшої кількості користувачів на платформу, а також запустить інструменти на основі штучного інтелекту для продавців, сказала Труді Дай, головний виконавчий директор Taobao.
  • «Ми стимулюватимемо створення контенту в усіх галузях з набагато більшими інвестиціями в контент, ніж будь-коли раніше», – сказала вона. 
  • Просування, ймовірно, є відповіддю на те, що Douyin від ByteDance Ltd. та аналогічні платформи для коротких відео та прямих трансляцій все більше проникають у простір електронної комерції. У міру того, як молоді люди купують більше товарів, які вони бачать на відео, лідери, такі як Alibaba, стикаються з необхідністю надавати аналогічний сервіс.
  • Крім того, за словами Даї, Taobao «своєчасно коригуватиме» збори за платформу та комісійні ставки на користь продавців. Їм також буде надано набір безкоштовних інтелектуальних операційних інструментів.

Контекст

Лідер онлайн-торгівлі в країні, Alibaba провів історичну реструктуризацію в березні, яка прокладає шлях для дебюту його підрозділів, що займаються хмарними обчисленнями, логістикою та електронною комерцією на публічних ринках.

Генеральний директор Даніель Чжан заявив, що компанія розгляне можливість поступової відмови від контролю над деякими підрозділами, і вже ведеться підготовка до первинного публічного розміщення акцій в Гонконгу підрозділу логістики Cainiao Network Technology Co.

Нещодавно повідомлялося, що міжнародний підрозділ групи, що займається онлайн-покупками, знаходився на ранніх стадіях вивчення публічного лістингу в США.

Поряд з іншими технологічними лідерами Китаю, Alibaba зробила розробку ШІ своїм пріоритетом, оскільки потік інвестицій та талантів ринув у зростаючий сектор після запуску ChatGPT від OpenAI. Компанія заявила, що розраховує в найближчому майбутньому включити свою великомовну модель Tongyi Qianwen у всі свої продукти та послуги, навіть незважаючи на те, що пекінські регулюючі органи дали зрозуміти, що вони вимагатимуть перевірки безпеки генеративних сервісів ШІ, перш ніж їх можна буде впровадити.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд