Категорія
Новини
Дата

«Аврора» планує за 2023 рік отримати виторг до 27 млрд грн. Всього за рік ритейлер відкриє 500 магазинів

За підсумками 2023 року найбільша українська торговельна мережа у форматі one dollar store «Аврора» планує збільшити у п`ять разів кількість відкритих магазинів порівняно з попереднім «воєнним» роком. Тоді компанія відкрила 100 магазинів. Про це Forbes повідомив CEO «Аврора» Тарас Панасенко.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти 

  • За 2023 рік виторг «Аврори» складе приблизно 25-27 млрд грн. Це більше щонайменше на 85%, ніж у 2022-му, каже CEO мережі Тарас Панасенко. Тоді виторг ритейлера склав 13,5 млрд грн. 
  • У 2022 році «Аврора» відкрила 100 магазинів, за підсумками поточного року компанія йде до показника у 500 відкритих магазинів. 
  • Ритейлер розширив список країн, з яких імпортується товар. «Якщо раніше ми імпортували тільки з Китаю, то зараз це робимо з європейських країн, Індії та Туреччини», – пояснює Тарас Панасенко. 
  • Також «Аврора» почала ще більш активно співпрацювати з українськими компаніями, створивши відділ розвитку постачальників. Зокрема, компанія досліджує задоволеність постачальників співпрацею з «Авророю», орієнтуючись на показник NPS.  
  • У 2023 році «Аврора» збільшила долю продуктів харчування у магазинах з 8% до 15%. Зокрема, почався продаж енергетиків, розширився асортимент напоїв і снеків. 

Контекст 

«Аврора» через повномасштабну російську агресію втратила понад 200 магазинів. Станом на вересень 2023 року їхня кількість складає понад 1100 по всій Україні. Станом на червень 2023-го виторг мережі зріс більш ніж удвічі: з 5,8 млрд грн до 13,9 млрд грн. 

За 2024 рік «Аврора» планує збільшити кількість торгових точок в Україні до 2000 загалом. Запланований темп відкриття – не менше 500 магазинів щорічно. Фокус – на західні регіони та Київську область.

У «закордонних» торгових точках «Аврора» представлятиме імпортні, локальні й українські товари. «У таких магазинах буде трохи інший асортимент конкретно в глибині категорій», – розповідав заступник комерційного директора по роботі з ключовими партнерами «Аврори» Максим Безрук.

За його словами, площа торгових точок має скласти приблизно 100 кв. м. 5 жовтня 2023 року «Аврора» відкрила перший магазин у румунському місті Сучава. До кінця 2023-го мережа планує відкрити 10 магазинів у Румунії. Компанія вирішила відкривати торгові точки в регіональних містах, а не в столицях, зазначав Безрук. Загалом у 2024 році «Аврора» планує відкрити понад 50 магазинів у країнах ЄС.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні