Категорія
Новини
Дата

«Аврора» планує за 2023 рік отримати виторг до 27 млрд грн. Всього за рік ритейлер відкриє 500 магазинів

1 хв читання

За підсумками 2023 року найбільша українська торговельна мережа у форматі one dollar store «Аврора» планує збільшити у п`ять разів кількість відкритих магазинів порівняно з попереднім «воєнним» роком. Тоді компанія відкрила 100 магазинів. Про це Forbes повідомив CEO «Аврора» Тарас Панасенко.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти 

  • За 2023 рік виторг «Аврори» складе приблизно 25-27 млрд грн. Це більше щонайменше на 85%, ніж у 2022-му, каже CEO мережі Тарас Панасенко. Тоді виторг ритейлера склав 13,5 млрд грн. 
  • У 2022 році «Аврора» відкрила 100 магазинів, за підсумками поточного року компанія йде до показника у 500 відкритих магазинів. 
  • Ритейлер розширив список країн, з яких імпортується товар. «Якщо раніше ми імпортували тільки з Китаю, то зараз це робимо з європейських країн, Індії та Туреччини», – пояснює Тарас Панасенко. 
  • Також «Аврора» почала ще більш активно співпрацювати з українськими компаніями, створивши відділ розвитку постачальників. Зокрема, компанія досліджує задоволеність постачальників співпрацею з «Авророю», орієнтуючись на показник NPS.  
  • У 2023 році «Аврора» збільшила долю продуктів харчування у магазинах з 8% до 15%. Зокрема, почався продаж енергетиків, розширився асортимент напоїв і снеків. 

Контекст 

«Аврора» через повномасштабну російську агресію втратила понад 200 магазинів. Станом на вересень 2023 року їхня кількість складає понад 1100 по всій Україні. Станом на червень 2023-го виторг мережі зріс більш ніж удвічі: з 5,8 млрд грн до 13,9 млрд грн. 

За 2024 рік «Аврора» планує збільшити кількість торгових точок в Україні до 2000 загалом. Запланований темп відкриття – не менше 500 магазинів щорічно. Фокус – на західні регіони та Київську область.

У «закордонних» торгових точках «Аврора» представлятиме імпортні, локальні й українські товари. «У таких магазинах буде трохи інший асортимент конкретно в глибині категорій», – розповідав заступник комерційного директора по роботі з ключовими партнерами «Аврори» Максим Безрук.

За його словами, площа торгових точок має скласти приблизно 100 кв. м. 5 жовтня 2023 року «Аврора» відкрила перший магазин у румунському місті Сучава. До кінця 2023-го мережа планує відкрити 10 магазинів у Румунії. Компанія вирішила відкривати торгові точки в регіональних містах, а не в столицях, зазначав Безрук. Загалом у 2024 році «Аврора» планує відкрити понад 50 магазинів у країнах ЄС.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд