Компанія Facebook планує виплатити $1 млрд до кінця 2022 року користувачам, які створюють контент для її соціальних мереж Facebook та Instagram. Це один із способів, яким компанія сподівається залучити впливових авторів, аби конкурувати з іншими популярними сервісами, пише CNBC.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У рамках цієї ініціативи компанія запустить до кінця року нові бонусні програми, в яких авторам будуть платити за досягнення певних показників. Наприклад, якщо творці проводять прямі трансляції на регулярній основі, пише The New York Times.
- У найближчі тижні така бонусна програма стартує для американських авторів контенту в сервісі коротких відео Reels в Instagram.
- Також влітку запустять в Instagram, а восени у Facebook спеціальні вкладки, де творці зможуть дізнатися більше про виплати.
- Нова програма Facebook поки що доступна тільки за запрошеннями для певних авторів.
Важливі цифри
Згідно зі звітом венчурної компанії SignalFire, нині щонайменше 50 млн осіб у всьому світі вважають себе творцями контенту. Це один із найбільш швидкозростаючих сегментів малого бізнесу.
Контекст
Технологічні компанії змагаються за творців онлайн-контенту, аби привернути увагу до платформ і залучити свою молоду аудиторію. TikTok і YouTube допомагають авторам заробляти гроші, створюючи різноманітні функції.
Facebook уже не вперше платить творцям. Раніше компанія платила за використання таких функцій Instagram, як IGTV – функції довгих відео. У грудні Facebook пообіцяла інвестувати $10 млн протягом наступних двох років в ігрове співтовариство Black, запропонувавши деяким творцям гарантовані щомісячні платежі за використання потокової платформи Facebook Gaming.
Прямі платежі стають усе більш поширеними. Торік Snapchat почала роздавати 1 млн у день творцям контенту, які розмістили в застосунку функцію Spotlight, яка працює аналогічно TikTok. Раніше плату для творців контенту запустила Clubhouse. Соцмережа пообіцяла їм угоди з брендами або гарантовані $5000 протягом трьох місяців, а також усе необхідне для початку роботи: якщо потрібно iPhone, AirPods або iRig, рекламну підтримку, допомогу з бронюванням гостей або няню. Завдяки цьому, як сподівається Clubhouse, учасники зможуть почати свої шоу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.