Категорія
Головне
Дата

Facebook заплатить $1 млрд творцям контенту. Хоче залучити впливових авторів на свої платформи

Компанія Facebook планує виплатити $1 млрд до кінця 2022 року користувачам, які створюють контент для її соціальних мереж Facebook та Instagram. Це один із способів, яким компанія сподівається залучити впливових авторів, аби конкурувати з іншими популярними сервісами, пише CNBC.

Ключові факти

  • У рамках цієї ініціативи компанія запустить до кінця року нові бонусні програми, в яких авторам будуть платити за досягнення певних показників. Наприклад, якщо творці проводять прямі трансляції на регулярній основі, пише The New York Times.
  • У найближчі тижні така бонусна програма стартує для американських авторів контенту в сервісі коротких відео Reels в Instagram.
  • Також влітку запустять в Instagram, а восени у Facebook спеціальні вкладки, де творці зможуть дізнатися більше про виплати.
  • Нова програма Facebook поки що доступна тільки за запрошеннями для певних авторів.

Важливі цифри

Згідно зі звітом венчурної компанії SignalFire, нині щонайменше 50 млн осіб у всьому світі вважають себе творцями контенту. Це один із найбільш швидкозростаючих сегментів малого бізнесу.

Контекст

Технологічні компанії змагаються за творців онлайн-контенту, аби привернути увагу до платформ і залучити свою молоду аудиторію. TikTok і YouTube допомагають авторам заробляти гроші, створюючи різноманітні функції.

Facebook уже не вперше платить творцям. Раніше компанія платила за використання таких функцій Instagram, як IGTV – функції довгих відео. У грудні Facebook пообіцяла інвестувати $10 млн протягом наступних двох років в ігрове співтовариство Black, запропонувавши деяким творцям гарантовані щомісячні платежі за використання потокової платформи Facebook Gaming.

Прямі платежі стають усе більш поширеними. Торік Snapchat почала роздавати 1 млн у день творцям контенту, які розмістили в застосунку функцію Spotlight, яка працює аналогічно TikTok. Раніше плату для творців контенту запустила Clubhouse. Соцмережа пообіцяла їм угоди з брендами або гарантовані $5000 протягом трьох місяців, а також усе необхідне для початку роботи: якщо потрібно iPhone, AirPods або iRig, рекламну підтримку, допомогу з бронюванням гостей або няню. Завдяки цьому, як сподівається Clubhouse, учасники зможуть почати свої шоу. 

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків