Категорія
Новини
Дата

Facebook заплатить $1 млрд творцям контенту. Хоче залучити впливових авторів на свої платформи

Компанія Facebook планує виплатити $1 млрд до кінця 2022 року користувачам, які створюють контент для її соціальних мереж Facebook та Instagram. Це один із способів, яким компанія сподівається залучити впливових авторів, аби конкурувати з іншими популярними сервісами, пише CNBC.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • У рамках цієї ініціативи компанія запустить до кінця року нові бонусні програми, в яких авторам будуть платити за досягнення певних показників. Наприклад, якщо творці проводять прямі трансляції на регулярній основі, пише The New York Times.
  • У найближчі тижні така бонусна програма стартує для американських авторів контенту в сервісі коротких відео Reels в Instagram.
  • Також влітку запустять в Instagram, а восени у Facebook спеціальні вкладки, де творці зможуть дізнатися більше про виплати.
  • Нова програма Facebook поки що доступна тільки за запрошеннями для певних авторів.

Важливі цифри

Згідно зі звітом венчурної компанії SignalFire, нині щонайменше 50 млн осіб у всьому світі вважають себе творцями контенту. Це один із найбільш швидкозростаючих сегментів малого бізнесу.

Контекст

Технологічні компанії змагаються за творців онлайн-контенту, аби привернути увагу до платформ і залучити свою молоду аудиторію. TikTok і YouTube допомагають авторам заробляти гроші, створюючи різноманітні функції.

Facebook уже не вперше платить творцям. Раніше компанія платила за використання таких функцій Instagram, як IGTV – функції довгих відео. У грудні Facebook пообіцяла інвестувати $10 млн протягом наступних двох років в ігрове співтовариство Black, запропонувавши деяким творцям гарантовані щомісячні платежі за використання потокової платформи Facebook Gaming.

Прямі платежі стають усе більш поширеними. Торік Snapchat почала роздавати 1 млн у день творцям контенту, які розмістили в застосунку функцію Spotlight, яка працює аналогічно TikTok. Раніше плату для творців контенту запустила Clubhouse. Соцмережа пообіцяла їм угоди з брендами або гарантовані $5000 протягом трьох місяців, а також усе необхідне для початку роботи: якщо потрібно iPhone, AirPods або iRig, рекламну підтримку, допомогу з бронюванням гостей або няню. Завдяки цьому, як сподівається Clubhouse, учасники зможуть почати свої шоу. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні