На Netflix можуть зʼявитися 14 українських фільмів, право на показ яких продала стримінговому сервісу Film.ua Group. Про це Forbes розповіли два джерела в компанії, йдеться у матеріалі видання.
Ключові факти
- На Netflix з’являться «Скажене весілля», «Велика прогулянка» та «Найкращі вихідні». У грудні вийде «Снайпер. Білий ворон». Тривають переговори про купівлю «Фокстер і Макс». Про це розповіли Forbes різні дотичні до створення цих стрічок люди.
- У вересні на стримінговій платформі уже з’явились три вітчизняних фільми «Дике поле», «Бурштинові копи» та «Зустріч однокласників», доступні для перегляду на території України. Продажем цих стрічок займався медаіхолдинг «Медіа Група Україна», який планує продовжити співпрацю із Netflix. Фільми додались до двох частин «Слуги народу» студії Квартал 95, документального фільму «Зима у вогні» та стрічки «Носоріг» Олега Сенцова.
- Продюсер «Дикого поля» Володимир Яценко після успішної угоди почав напряму вести переговори з Netflix щодо інших своїх проєктів. Серед найбільш відомих: «Додому» Нарімана Алієва, «Атлантида» Валентина Васяновича, «Люксембург, Люксембург» Антоніо Лукіча, «Я і Фелікс» Ірини Цілик. Алієв і Лукіч — учасники списку Forbes «30 до 30».
- Вартість угод із Netflix жодна із сторін не називає. До вторгнення йшлося про суми від $5000 до $25 000 за право на показ однієї серії, розповідали Forbes у трьох українських продакшенах на умовах анонімності. Стосовно фільмів – навряд Netflix купить український фільм дорожче, ніж за $50 000, каже продюсер фільму «Снайпер. Білий ворон» Артем Денисов. Зараз йдеться про невеликі гроші: навіть не десятки тисяч доларів, погоджується Яценко.
Контекст
Стримінгова платформа Netflix у 2016 році стала доступною в Україні. Тільки в 2021 користувачі отримали можливість використовувати інтерфейс та слухати дубляж українською. До кінця 2022 компанія має відкрити офісу у Варшаві, який керуватиме контентом сервісу в країнах Центральної та Східної Європи, зокрема в Україні. Netflix уже почав пошук працівників, що розмовляють українською.
На початку лютого 2022 року директор Незалежної рейтингової агенції Big Data UA Сергій Бойко оцінював українську аудиторію Netflix майже у 200 000. Для прикладу, у Польщі ще рік тому американський стрімінг мав вже 1,7 млн підписників.
На кіноринку купівлю великого пакету фільмів не вважають повноцінним виходом стрімінгу на український ринок. Він відбудеться, коли українські продакшени будуть знімати у співпраці з Netflix, каже співзасновник UPHub Юрій Артеменко. Тобто створення лінійки Netflix Original. Наприклад, у Польщі компанія інвестувала близько $115 млн в оригінальні фільми та серіали і створила понад 2600 робочих місць.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.