Категорія
Новини
Дата

Німецька Henkel розраховує вийти з Росії до кінця березня

1 хв читання

Німецька Henkel AG розраховує припинити діяльність у Росії до кінця першого кварталу 2023 року. Про це йдеться у звіті компанії за 2022 рік.

За 12 років консалтингова компанія Franchise Group створила 600+ франшиз. Як масштабувати бізнес за допомогою франшизи в часи турбулентності? Отримайте інсайти і стратегії на Форумі підприємців від власниці та СЕО Franchise Group Мирослави Козачук. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Henkel прогнозує органічне зростання продажів у 2023 році в діапазоні 1-3% на тлі очікуваного уповільнення зростання глобальної економіки. 
  • За прогнозами компанії, ціни на сировину продовжать підвищуватися, а відсоткові ставки, ймовірно, будуть значно вищими, ніж у попередні роки.
  • «Тому передбачається, що промисловий попит буде більш стриманим, ніж у попередньому році, і що темпи зростання споживчого попиту в ключових сферах бізнесу Henkel із виробництва споживчих товарів сповільняться. Очікується, що ділову активність у Росії буде припинено до кінця першого кварталу 2023 року», – йдеться у звіті.

Контекст

У 2021 році обсяг продажів Henkel у Росії становив близько €1 млрд, це майже 5% від загального показника компанії. Henkel вже списала €200 млн втрат у Росії. У звітності компанії операції в РФ оцінюються приблизно в €500 млн.

Про вихід з РФ Henkel уперше заявила у квітні минулого року. Покупцем бізнесу, ймовірно, виступить консорціум російських інвесторів, заявляв раніше гендиректор компанії Карстен Кнобель. За його словами, на початку процесу зацікавленість висловлювали кілька міжнародних компаній, проте зараз продаж орієнтований на російських покупців.

Раніше Henkel виділила свій бізнес у Росії, і з 1 січня він почав працювати незалежно під назвою Lab Industries. Відділення російського підрозділу від глобального бізнесу не є альтернативою анонсованому раніше продажу бізнесу в Росії, пояснювали в Henkel.

Henkel обʼєднує підрозділи Adhesive Technologies (клеї та технології), Laundry & Home Care (мийні та миючі засоби) та Beauty Care (косметика). До портфелю брендів входять марки Persil, Bref, Pril, «Ласка», Schwarzkopf, Syoss, Fa, Ceresit, клеї «Момент», Loctite та ін. 

На російському ринку Henkel працює понад 30 років. У компанії в РФ близько 2500 співробітників, 11 заводів та 12 офісів у різних регіонах.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні