Категорія
Новини
Дата

«Нова пошта» вийшла в операційний прибуток на перших трьох закордонних ринках

1 хв читання

У другому кварталі 2024 року «Нова пошта» змогла вийти на прибуток на перших трьох ринках за кордоном /пресслужба Нової Пошти

У другому кварталі 2024 року «Нова пошта» змогла вийти на прибуток на перших трьох ринках за кордоном Фото пресслужба Нової Пошти

За підсумками другого кварталу українській поштово-логістичній групі Nova Post вдалося досягти позитивного операційного результату на ринках Польщі, Молдови та Чехії. Про це повідомив СЕО Nova Post Europe Олександр Лисовець, йдеться у публікації Forbes Ukraine. Наразі найбільший приватний поштовий оператор України присутній у 15 країнах.

Ключові факти

  • План Nova Post – зробити прибутковими усі ринки, на яких працює група, повідомив СЕО Nova Post Europe.
  • Через обмеження з боку Нацбанку компанія не може виводити з України кошти, які заробила тут, та поповнювати резерви валюти у Європі, пояснив Лисовець. «Усе, що ми можемо інвестувати у Європі – це кошти, які ми заробили у Європі», – зазначає він. 
  • У другому кварталі року позитивний операційний результат групі вже вдалось отримати на ринках Польщі, Молдови та Чехії.
  • У решті країн Nova поки не вдалось пройти точку беззбитковості, зазначив Лисовець. 

Контекст

На серпень 2024 року український поштово-логістичний оператор «Нова пошта» присутній на ринках 15 країн: України, Молдови, Польщі, Литві, Чехії, Румунії, Німеччині, Словаччині, Естонії, Латвії, Угорщини, Італії, Іспанії, Франції та Великої Британії. 

За результатами 2023 року, «Нова пошта» доставила на 30% більше посилок, ніж у 2022-му, – 412 млн відправлень. Зокрема, компанія доставила 10,2 млн міжнародних посилок, що удвічі перевищує кількість роком раніше. Мережа відділень і поштоматів «Нової пошти» в Україні за 2023 рік збільшилася майже на 5000 одиниць, до 27 050. Загалом покриття мережі зросло за рік на 20%.

За минулий рік «Нова пошта» збільшила виторг на 54%, до 36,5 млрд грн. Прибуток зріс майже вдвічі, до 4 млрд грн.

До вересня 2024 року компанія розраховувала вийти на ринки 18 країн. На середину серпня план експансії вдалося виконати на 22%. Чому відбулося гальмування та чи змусить це компанію Вячеслава Клімова та Володимира Поперешнюка відмовитися від планів – в матеріалі Forbes. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд