Проєкт українського стартапу Awesomic отримав премію Red Dot у категорії Brands & Communication Design і тепер буде представлений у Музеї дизайну Red Dot в Німеччині, йдеться у пресрелізі компанії. Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українців як воїнів, котрі захищають свою землю.
Ключові факти
- Проєкт The League of Information Warriors – це комунікаційна кампанія, що нагадує про силу слова та інформації. Її мета – надихнути людей боротися на інформаційному фронті в російсько-українській війні.
- Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українських письменників і філософів як воїнів, котрі захищають свою землю зі зброєю в руках: «І словом, і ділом». Серед них – Василь Стус із «Джавеліном» на плечі, Ліна Костенко з автоматом і Григорій Сковорода із мінометом.
- Дизайн кампанії створила Юлія Кузнєцова, яка співпрацює з платформою Awesomic майже півтора року. В комьюніті Кузнєцову знають як топілюстраторку та переможницю Design of the Season, внутрішньої премії Awesomic. Над оформленням проєкту для Red Dot разом із нею працював моушн-дизайнер Ілля Сташенко.
Контекст
Стартап заснований у 2020 році українцями Романом Севастьяновим, 26, і Анастасією Павлишиною, 27. З Awesomic працювало більше 1370 клієнтів зі всього світу, переважно із США. Їх сервісом із пошуку дизайнерів користуються понад 200 стартапів Y Combinator і сам фонд YC, Lift99, а в минулому – People.ai та Restream.
За два роки існування стартап залучив $2,5 млн. Серед інвесторів: Flyer One Ventures, Y Combinator, Pioneer Fund, бізнес-ангели Рагнар Саас (Pipedrive), Michael Siebel (Managing Director YC), James Park (FitBit) та інші. У 2021 році Awesomic також проходив акселераційну програму в Y Combinator (S21).
Цього року премію Red Dot також отримав проєкт «Дія.City» у категоріях «бренд експіріенс» і «дизайн логотипу». Дизайн для «Дія.City» розробляло українське агентство Fedoriv.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.