Категорія
Новини
Дата

Стартап Awesomic здобув премію Red Dot за Сковороду з мінометом та Стуса із «Джавеліном»

1 хв читання

Проєкт українського стартапу Awesomic отримав премію Red Dot у категорії Brands & Communication Design і тепер буде представлений у Музеї дизайну Red Dot в Німеччині, йдеться у пресрелізі компанії. Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українців як воїнів, котрі захищають свою землю.

За 12 років консалтингова компанія Franchise Group створила 600+ франшиз. Як масштабувати бізнес за допомогою франшизи в часи турбулентності? Отримайте інсайти і стратегії на Форумі підприємців від власниці та СЕО Franchise Group Мирослави Козачук. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Проєкт The League of Information Warriors – це комунікаційна кампанія, що нагадує про силу слова та інформації. Її мета – надихнути людей боротися на інформаційному фронті в російсько-українській війні.
  • Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українських письменників і філософів як воїнів, котрі захищають свою землю зі зброєю в руках: «І словом, і ділом». Серед них – Василь Стус із «Джавеліном» на плечі, Ліна Костенко з автоматом і Григорій Сковорода із мінометом.
  • Дизайн кампанії створила Юлія Кузнєцова, яка співпрацює з платформою Awesomic майже півтора року. В комьюніті Кузнєцову знають як топілюстраторку та переможницю Design of the Season, внутрішньої премії Awesomic. Над оформленням проєкту для Red Dot разом із нею працював моушн-дизайнер Ілля Сташенко.
Стартап Awesomic здобув премію Red Dot за Сковороду з мінометом та Стуса із «Джавеліном» /Фото 1

Проєкт The League of Information Warriors від українського стартапу Awesomic

Контекст

Стартап заснований у 2020 році українцями Романом Севастьяновим, 26, і Анастасією Павлишиною, 27. З Awesomic працювало більше 1370 клієнтів зі всього світу, переважно із США. Їх сервісом із пошуку дизайнерів користуються понад 200 стартапів Y Combinator і сам фонд YC, Lift99, а в минулому – People.ai та Restream.

За два роки існування стартап залучив $2,5 млн. Серед інвесторів: Flyer One Ventures, Y Combinator, Pioneer Fund, бізнес-ангели Рагнар Саас (Pipedrive), Michael Siebel (Managing Director YC), James Park (FitBit) та інші. У 2021 році Awesomic також проходив акселераційну програму в Y Combinator (S21).

Цього року премію Red Dot також отримав проєкт «Дія.City» у категоріях «бренд експіріенс» і «дизайн логотипу». Дизайн для «Дія.City» розробляло українське агентство Fedoriv.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні