Проєкт українського стартапу Awesomic отримав премію Red Dot у категорії Brands & Communication Design і тепер буде представлений у Музеї дизайну Red Dot в Німеччині, йдеться у пресрелізі компанії. Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українців як воїнів, котрі захищають свою землю.
Ключові факти
- Проєкт The League of Information Warriors – це комунікаційна кампанія, що нагадує про силу слова та інформації. Її мета – надихнути людей боротися на інформаційному фронті в російсько-українській війні.
- Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українських письменників і філософів як воїнів, котрі захищають свою землю зі зброєю в руках: «І словом, і ділом». Серед них – Василь Стус із «Джавеліном» на плечі, Ліна Костенко з автоматом і Григорій Сковорода із мінометом.
- Дизайн кампанії створила Юлія Кузнєцова, яка співпрацює з платформою Awesomic майже півтора року. В комьюніті Кузнєцову знають як топілюстраторку та переможницю Design of the Season, внутрішньої премії Awesomic. Над оформленням проєкту для Red Dot разом із нею працював моушн-дизайнер Ілля Сташенко.
Контекст
Стартап заснований у 2020 році українцями Романом Севастьяновим, 26, і Анастасією Павлишиною, 27. З Awesomic працювало більше 1370 клієнтів зі всього світу, переважно із США. Їх сервісом із пошуку дизайнерів користуються понад 200 стартапів Y Combinator і сам фонд YC, Lift99, а в минулому – People.ai та Restream.
За два роки існування стартап залучив $2,5 млн. Серед інвесторів: Flyer One Ventures, Y Combinator, Pioneer Fund, бізнес-ангели Рагнар Саас (Pipedrive), Michael Siebel (Managing Director YC), James Park (FitBit) та інші. У 2021 році Awesomic також проходив акселераційну програму в Y Combinator (S21).
Цього року премію Red Dot також отримав проєкт «Дія.City» у категоріях «бренд експіріенс» і «дизайн логотипу». Дизайн для «Дія.City» розробляло українське агентство Fedoriv.
![Український стартап Awesomic пройшов в Y Combinator і залучив $125 000 інвестицій. За два місяці в бізнес-інкубаторі виручка компанії виросла втричі](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/d/24/f35c1ab8-793df98502c24c71a2c70362c1e8624d.jpg?v=5002_5)
![Голограма Зеленського, «Зоряні війни» та кіт Степан. Як креатив допомагає світу не забувати про війну в Україні](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/f/91/46a95028-2c7590a4bac28a4dafb5f24d3051491f.png?v=1227_4)
![Леся Українка за 190 млн грн. Український мультфільм-довгобуд «Мавка» вийшов у прокат. Як його продали майже на всю Європу](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/b/4c/51144ed2-912e7048402ba3ee43364b14531654cb.png?v=9512_2)
![Креативний фронт. Міноборони нагородило низку підприємців медаллю «За сприяння ЗСУ». Чим вони її заслужили](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/2/1f/e0c4de48-0fa6540af9f34d07113283ce67be91f2.jpg?v=9430_5)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.