Проєкт українського стартапу Awesomic отримав премію Red Dot у категорії Brands & Communication Design і тепер буде представлений у Музеї дизайну Red Dot в Німеччині, йдеться у пресрелізі компанії. Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українців як воїнів, котрі захищають свою землю.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- Проєкт The League of Information Warriors – це комунікаційна кампанія, що нагадує про силу слова та інформації. Її мета – надихнути людей боротися на інформаційному фронті в російсько-українській війні.
- Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українських письменників і філософів як воїнів, котрі захищають свою землю зі зброєю в руках: «І словом, і ділом». Серед них – Василь Стус із «Джавеліном» на плечі, Ліна Костенко з автоматом і Григорій Сковорода із мінометом.
- Дизайн кампанії створила Юлія Кузнєцова, яка співпрацює з платформою Awesomic майже півтора року. В комьюніті Кузнєцову знають як топілюстраторку та переможницю Design of the Season, внутрішньої премії Awesomic. Над оформленням проєкту для Red Dot разом із нею працював моушн-дизайнер Ілля Сташенко.
Контекст
Стартап заснований у 2020 році українцями Романом Севастьяновим, 26, і Анастасією Павлишиною, 27. З Awesomic працювало більше 1370 клієнтів зі всього світу, переважно із США. Їх сервісом із пошуку дизайнерів користуються понад 200 стартапів Y Combinator і сам фонд YC, Lift99, а в минулому – People.ai та Restream.
За два роки існування стартап залучив $2,5 млн. Серед інвесторів: Flyer One Ventures, Y Combinator, Pioneer Fund, бізнес-ангели Рагнар Саас (Pipedrive), Michael Siebel (Managing Director YC), James Park (FitBit) та інші. У 2021 році Awesomic також проходив акселераційну програму в Y Combinator (S21).
Цього року премію Red Dot також отримав проєкт «Дія.City» у категоріях «бренд експіріенс» і «дизайн логотипу». Дизайн для «Дія.City» розробляло українське агентство Fedoriv.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.