Категорія
Новини
Дата

Twitter зіткнувся з позовами про неоплачені рахунки на понад $14 млн – WSJ

2 хв читання

З того часу, як Ілон Маск очолив Twitter Inc, компанія зіткнулася зі зростаючим списком заяв про те, що вона не сплатила рахунки, пише The Wall Street Journal. Орендодавці, консультанти та продавці в останні місяці висунули вимоги про виплати принаймні у девʼяти судових процесах, загальна сума скарг становила понад $14 млн плюс відсотки.

Ключові факти

  • Маск успадкував рахунки, коли узяв на себе управління більше трьох місяців тому, і швидко ввів суворіший стиль витрат. «Те, що робить Ілон Маск, по суті, імітує банкрутство», – каже Ван Конвей, експерт із реструктуризації.
  • З кінця жовтня Twitter зазнав кардинальних змін, оскільки Маск поспішив переробити продукт компанії, яка має досвід збитків і скорочення витрат на фоні відмови рекламодавців та боргових витрат, повʼязаних із угодою. 
  • Раніше Маск скаржився, що компанія втрачає понад $4 млн на день, і припустив, що банкрутство можливе.
  • Три позови в США стосуються офісних приміщень, у тому числі штаб-квартири компанії в Сан-Франциско, де орендодавець стверджував, що Twitter не виплатив майже $6,8 млн орендної плати за грудень і січень.
  • У січневому судовому процесі Canary LLC маркетингова компанія, яка спеціалізується на виробництві предметів з логотипами, заявила, що Twitter має рахунок на майже $400 000 за різні товари під брендом Twitter. Серед заяв про прострочені повідомлення є рахунок на суму майже $7000 за «подарункову коробку для Ілона», замовлену відділом маркетингу Twitter за кілька днів до закриття угоди на $44 млрд 27 жовтня.

Контекст

Twitter зазнав значних змін із того часу, як Маск купив компанію в жовтні. Мільярдер звільнив більше половини співробітників Twitter, у результаті чого в компанії залишилося близько 2200 співробітників порівняно з 7500 на момент придбання. 

У грудні голова групи компаній Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) Бернар Арно витіснив із першого місця в рейтингу найбагатших людей світу засновника компаній Tesla і SpaceX Ілона Маска

У вівторок, 17 січня, щоденний дохід Twitter був на 40% нижчим, ніж того ж дня рік тому. Це підкреслює наявність кризи, з якою зіткнувся основний рекламний бізнес Twitter. Понад 500 провідних рекламодавців Twitter призупинили витрати на платформу з того часу, як Ілон Маск очолив компанію в жовтні. 

Продаж реклами становить близько 90% доходів Twitter. Виручка Twitter у четвертому кварталі впала приблизно на 35% порівняно з продажем минулого року через спад у рекламі.

За оцінками іншої дослідницької фірми Pathmatics, більшість компаній припинили витрати в листопаді, того ж місяця, коли Маск відновив зупинені облікові записи та випустив платну перевірку, в результаті якої шахраї видавали себе за корпорації. За оцінками Pathmatics, 14 із 30 найбільших рекламодавців у Twitter припинили всю рекламу на платформі після того, як Маск її очолив.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні