З того часу, як Ілон Маск очолив Twitter Inc, компанія зіткнулася зі зростаючим списком заяв про те, що вона не сплатила рахунки, пише The Wall Street Journal. Орендодавці, консультанти та продавці в останні місяці висунули вимоги про виплати принаймні у девʼяти судових процесах, загальна сума скарг становила понад $14 млн плюс відсотки.
Ключові факти
- Маск успадкував рахунки, коли узяв на себе управління більше трьох місяців тому, і швидко ввів суворіший стиль витрат. «Те, що робить Ілон Маск, по суті, імітує банкрутство», – каже Ван Конвей, експерт із реструктуризації.
- З кінця жовтня Twitter зазнав кардинальних змін, оскільки Маск поспішив переробити продукт компанії, яка має досвід збитків і скорочення витрат на фоні відмови рекламодавців та боргових витрат, повʼязаних із угодою.
- Раніше Маск скаржився, що компанія втрачає понад $4 млн на день, і припустив, що банкрутство можливе.
- Три позови в США стосуються офісних приміщень, у тому числі штаб-квартири компанії в Сан-Франциско, де орендодавець стверджував, що Twitter не виплатив майже $6,8 млн орендної плати за грудень і січень.
- У січневому судовому процесі Canary LLC маркетингова компанія, яка спеціалізується на виробництві предметів з логотипами, заявила, що Twitter має рахунок на майже $400 000 за різні товари під брендом Twitter. Серед заяв про прострочені повідомлення є рахунок на суму майже $7000 за «подарункову коробку для Ілона», замовлену відділом маркетингу Twitter за кілька днів до закриття угоди на $44 млрд 27 жовтня.
Контекст
Twitter зазнав значних змін із того часу, як Маск купив компанію в жовтні. Мільярдер звільнив більше половини співробітників Twitter, у результаті чого в компанії залишилося близько 2200 співробітників порівняно з 7500 на момент придбання.
У грудні голова групи компаній Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) Бернар Арно витіснив із першого місця в рейтингу найбагатших людей світу засновника компаній Tesla і SpaceX Ілона Маска.
У вівторок, 17 січня, щоденний дохід Twitter був на 40% нижчим, ніж того ж дня рік тому. Це підкреслює наявність кризи, з якою зіткнувся основний рекламний бізнес Twitter. Понад 500 провідних рекламодавців Twitter призупинили витрати на платформу з того часу, як Ілон Маск очолив компанію в жовтні.
Продаж реклами становить близько 90% доходів Twitter. Виручка Twitter у четвертому кварталі впала приблизно на 35% порівняно з продажем минулого року через спад у рекламі.
За оцінками іншої дослідницької фірми Pathmatics, більшість компаній припинили витрати в листопаді, того ж місяця, коли Маск відновив зупинені облікові записи та випустив платну перевірку, в результаті якої шахраї видавали себе за корпорації. За оцінками Pathmatics, 14 із 30 найбільших рекламодавців у Twitter припинили всю рекламу на платформі після того, як Маск її очолив.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.