Виробник електромобілів Tesla планує запустити скорочений графік виробництва на своєму заводі в Шанхаї і в січні, пише Reuters із посиланням на внутрішній графік підприємства. Таким чином скорочення виробництва, яке почалося цього місяця, триватиме і наступного року.
Ключові факти
- Згідно з планом, опублікованим агентством, Tesla працюватиме протягом 17 днів у січні, з 3 по 19 січня, і припинить виробництво електромобілів з 20 по 31 січня на тривалу перерву у звʼязку з китайським Новим роком.
- Tesla не вказала причину уповільнення виробництва у своєму плані виробництва. Також не ясно, чи продовжуватимуться роботи за межами складальних ліній для Model 3 та Model Y на заводі під час запланованого простою.
- Раніше Tesla не мала встановленої практики припиняти роботу на тривалий період у звʼязку з китайським Новим роком.
- Останнє скорочення виробництва Tesla у Шанхаї відбулося на тлі зростаючої хвилі інфекцій після того, як Китай на початку цього місяця відмовився від своєї політики нульового COVID.
- Як і інші автовиробники, Tesla також зіткнулася з падінням попиту у Китаї, найбільшому автомобільному ринку світу. Раніше цього місяця Tesla запропонувала додатковий стимул для покупців, які купують автомобілі у грудні. Компанія знизила ціни на автомобілі Model 3 та Model Y у Китаї до 9% на додачу до субсидії на страхові витрати.
Контекст
Період з 21 по 27 січня 2023 року є державним святом у Китаї у звʼязку з китайським Новим роком.
На завод Tesla у Шанхаї – комплекс, на якому працює близько 20 000 робітників, – припадало більше половини виробництва Tesla у перші три квартали 2022 року.
Tesla поставила мету щодо зростання виробництва та постачання електромобілів на 50% у 2022 році. Аналітики очікують, що обсяг виробництва не досягне цієї мети і наблизиться до 45%, зважаючи на прогнози на кінець четвертого кварталу.
На початку грудня стало відомо, що Tesla Inc. поетапно зупинятиме виробництво на своєму заводі у Шанхаї з кінця місяця до початку січня на тлі модернізації виробничої лінії та уповільнення споживчого попиту, Tesla планувала скоротити виробничі зміни на заводі і відкласти приймання на роботу деяких нових співробітників.
Tesla в Китаї стикається з жорсткішою конкуренцією з боку місцевих виробників електромобілів на найбільшому у світі автомобільному ринку. Нещодавнє зниження цін та заохочувальні пропозиції сигналізували про те, що попит не встигає за зростанням пропозиції після того, як модернізація заводу збільшила потужність приблизно до 1 млн автомобілів на рік.
Китай відіграє ключову роль для Tesla, і подальше зростання на найбільшому у світі ринку електромобілів має вирішальне значення для досягнення мети.
Минулого місяця Tesla закрила свій флагманський виставковий зал у Китаї. Агентство Reuters повідомило у вересні, що Tesla розглядає можливість закриття деяких виставкових залів у розкішних торгових центрах у таких містах, як Пекін, після того, як відвідуваність впала на тлі COVID-обмежень.
За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, за перші девʼять місяців 2022 року Tesla продала 318 151 автомобіль у Китаї, що на 55% більше, ніж роком раніше. Для порівняння: загальний продаж електромобілів та гібридів зріс на 113,2%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.