Категорія
Новини
Дата

У Snapchat нарахували 1 млн передплатників преміумверсії

1 хв читання

Snap Inc., материнська компанія соціальної мережі Snapchat, залучила 1 млн передплатників на преміальну підписку Snapchat+ після її запуску в червні як нового джерела доходу, повідомляє Reuters.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Акції Snap впали на 25% минулого місяця після оприлюднення невтішних показників за другий квартал, компанія постраждала від слабшого попиту на рекламу, ніж очікувалося.
  • Генеральний директор Snap Еван Шпігель заявив, що компанія працюватиме над прискоренням зростання виторгу, частково – за рахунок нових джерел доходів. 
  • Snapchat+, вартість якого в США становить $3,99 на місяць, пропонує доступ до 11 ексклюзивних функцій, недоступних для звичайних користувачів. 
  • Чотири нові функції, про які було оголошено в понеділок, включають новий дизайн значків додатків Snapchat та можливість для передплатників зробити свої повідомлення більш помітними для знаменитостей у Snapchat. 
  • Передплатники також можуть використовувати Snapchat на стаціонарних компʼютерах.
  • У Snap повідомили, що функція платної підписки тепер поширюється на більшу кількість країн, зокрема Саудівську Аравію, Індію та Єгипет, загалом на 25 ринків.

Контекст

Компанії-власники соціальних мереж, включаючи Snap, Twitter Inc. та Meta Platforms Inc., які отримують більшу частину доходів від продажу цифрової реклами, стикаються з ослабленням рекламного ринку внаслідок рекордно високої інфляції, через яку бренди переглядають свої маркетингові витрати.

Twitter, який веде судову тяганину з мільярдером Ілоном Маском через його спробу відмовитися від операції з купівлі компанії на $44 млрд, також раніше запустив підписку вартістю $4,99 на місяць під назвою Twitter Blue. Facebook та Instagram поки не пропонують платні передплати.

У липні американські гіганти соціальних медіа втратили майже $47 млрд ринкової вартості на торгах у четвер, пише Bloomberg. Причина – стрімке зростання збитків Snap Inc., яке викликало занепокоєння інвесторів щодо перспектив онлайн-реклами.

Акції материнської компанія Snapchat обвалилися на 27%, папери Meta (Facebook) та Pinterest подешевшали на понад 4%, також впали в ціні акції Alphabet (Google) та Twitter.

Snap збільшила чистий збиток у другому кварталі на 2,8 раза – до $422,1 млн. Між тим дохід компанії не виправдав прогнози, збільшившись на 13% – до $1,11 млрд (аналітики очікували $1,14 млрд).

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні