Категорія
Новини
Дата

У Snapchat нарахували 1 млн передплатників преміумверсії

1 хв читання

Snap Inc., материнська компанія соціальної мережі Snapchat, залучила 1 млн передплатників на преміальну підписку Snapchat+ після її запуску в червні як нового джерела доходу, повідомляє Reuters.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Акції Snap впали на 25% минулого місяця після оприлюднення невтішних показників за другий квартал, компанія постраждала від слабшого попиту на рекламу, ніж очікувалося.
  • Генеральний директор Snap Еван Шпігель заявив, що компанія працюватиме над прискоренням зростання виторгу, частково – за рахунок нових джерел доходів. 
  • Snapchat+, вартість якого в США становить $3,99 на місяць, пропонує доступ до 11 ексклюзивних функцій, недоступних для звичайних користувачів. 
  • Чотири нові функції, про які було оголошено в понеділок, включають новий дизайн значків додатків Snapchat та можливість для передплатників зробити свої повідомлення більш помітними для знаменитостей у Snapchat. 
  • Передплатники також можуть використовувати Snapchat на стаціонарних компʼютерах.
  • У Snap повідомили, що функція платної підписки тепер поширюється на більшу кількість країн, зокрема Саудівську Аравію, Індію та Єгипет, загалом на 25 ринків.

Контекст

Компанії-власники соціальних мереж, включаючи Snap, Twitter Inc. та Meta Platforms Inc., які отримують більшу частину доходів від продажу цифрової реклами, стикаються з ослабленням рекламного ринку внаслідок рекордно високої інфляції, через яку бренди переглядають свої маркетингові витрати.

Twitter, який веде судову тяганину з мільярдером Ілоном Маском через його спробу відмовитися від операції з купівлі компанії на $44 млрд, також раніше запустив підписку вартістю $4,99 на місяць під назвою Twitter Blue. Facebook та Instagram поки не пропонують платні передплати.

У липні американські гіганти соціальних медіа втратили майже $47 млрд ринкової вартості на торгах у четвер, пише Bloomberg. Причина – стрімке зростання збитків Snap Inc., яке викликало занепокоєння інвесторів щодо перспектив онлайн-реклами.

Акції материнської компанія Snapchat обвалилися на 27%, папери Meta (Facebook) та Pinterest подешевшали на понад 4%, також впали в ціні акції Alphabet (Google) та Twitter.

Snap збільшила чистий збиток у другому кварталі на 2,8 раза – до $422,1 млн. Між тим дохід компанії не виправдав прогнози, збільшившись на 13% – до $1,11 млрд (аналітики очікували $1,14 млрд).

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд