Snap Inc., материнська компанія соціальної мережі Snapchat, залучила 1 млн передплатників на преміальну підписку Snapchat+ після її запуску в червні як нового джерела доходу, повідомляє Reuters.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Акції Snap впали на 25% минулого місяця після оприлюднення невтішних показників за другий квартал, компанія постраждала від слабшого попиту на рекламу, ніж очікувалося.
- Генеральний директор Snap Еван Шпігель заявив, що компанія працюватиме над прискоренням зростання виторгу, частково – за рахунок нових джерел доходів.
- Snapchat+, вартість якого в США становить $3,99 на місяць, пропонує доступ до 11 ексклюзивних функцій, недоступних для звичайних користувачів.
- Чотири нові функції, про які було оголошено в понеділок, включають новий дизайн значків додатків Snapchat та можливість для передплатників зробити свої повідомлення більш помітними для знаменитостей у Snapchat.
- Передплатники також можуть використовувати Snapchat на стаціонарних компʼютерах.
- У Snap повідомили, що функція платної підписки тепер поширюється на більшу кількість країн, зокрема Саудівську Аравію, Індію та Єгипет, загалом на 25 ринків.
Контекст
Компанії-власники соціальних мереж, включаючи Snap, Twitter Inc. та Meta Platforms Inc., які отримують більшу частину доходів від продажу цифрової реклами, стикаються з ослабленням рекламного ринку внаслідок рекордно високої інфляції, через яку бренди переглядають свої маркетингові витрати.
Twitter, який веде судову тяганину з мільярдером Ілоном Маском через його спробу відмовитися від операції з купівлі компанії на $44 млрд, також раніше запустив підписку вартістю $4,99 на місяць під назвою Twitter Blue. Facebook та Instagram поки не пропонують платні передплати.
У липні американські гіганти соціальних медіа втратили майже $47 млрд ринкової вартості на торгах у четвер, пише Bloomberg. Причина – стрімке зростання збитків Snap Inc., яке викликало занепокоєння інвесторів щодо перспектив онлайн-реклами.
Акції материнської компанія Snapchat обвалилися на 27%, папери Meta (Facebook) та Pinterest подешевшали на понад 4%, також впали в ціні акції Alphabet (Google) та Twitter.
Snap збільшила чистий збиток у другому кварталі на 2,8 раза – до $422,1 млн. Між тим дохід компанії не виправдав прогнози, збільшившись на 13% – до $1,11 млрд (аналітики очікували $1,14 млрд).


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.