Категорія
Новини
Дата

«Укрпошта» запустила електронну марку. Як це працює

1 хв читання

Державний поштовий оператор «Укрпошта» запустив електронну марку, яка є сучасним знаком поштової оплати в цифровому форматі, йдеться в повідомленні пресслужби. Вона має полегшити ведення документообігу та зменшити черги у відділеннях, бо опрацьовувати листи стане простіше.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Електронну марку можна замовити в особистому кабінеті, завантажити та роздрукувати на звичайному принтері вдома чи в офісі.
  • Такий знак поштової оплати активно використовують в інших країнах світу.
  • Електронна марка містить всі важливі дані: дату створення листа, індекс одержувача, номер (ШКІ) та вагу. Вона використовується лише для внутрішніх відправлень типу «Лист рекомендований» – їх можна створити в особистому кабінеті «Укрпошти».

Контекст

«Укрпошта» закінчила 2022 рік із чистим доходом від реалізації товарів і послуг у сумі 10,3 млрд грн, що на 7,7% менше порівняно з показником 2021-го. У 2022-му обсяги внутрішніх та експортних посилок залишились на рівні минулого року. Доходи від торгівлі зросли на 41,9% проти 2021-го. 

Цього року «Укрпошта» почала впровадження сучасних автоматизованих сортувальних ліній для дрібних посилок. У квітні компанія запустила перший конвеєр на 64 напрями, а повністю автоматизувати процес сортування планує наступного року. Згідно з повідомленням, одна смуга може сортувати понад 150 000 посилок на добу, і це у вісім разів більше, ніж працівники «Укрпошти» обробляли вручну раніше.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд