Категорія
Новини
Дата

«Укрпошта» запустила електронну марку. Як це працює

Державний поштовий оператор «Укрпошта» запустив електронну марку, яка є сучасним знаком поштової оплати в цифровому форматі, йдеться в повідомленні пресслужби. Вона має полегшити ведення документообігу та зменшити черги у відділеннях, бо опрацьовувати листи стане простіше.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Електронну марку можна замовити в особистому кабінеті, завантажити та роздрукувати на звичайному принтері вдома чи в офісі.
  • Такий знак поштової оплати активно використовують в інших країнах світу.
  • Електронна марка містить всі важливі дані: дату створення листа, індекс одержувача, номер (ШКІ) та вагу. Вона використовується лише для внутрішніх відправлень типу «Лист рекомендований» – їх можна створити в особистому кабінеті «Укрпошти».

Контекст

«Укрпошта» закінчила 2022 рік із чистим доходом від реалізації товарів і послуг у сумі 10,3 млрд грн, що на 7,7% менше порівняно з показником 2021-го. У 2022-му обсяги внутрішніх та експортних посилок залишились на рівні минулого року. Доходи від торгівлі зросли на 41,9% проти 2021-го. 

Цього року «Укрпошта» почала впровадження сучасних автоматизованих сортувальних ліній для дрібних посилок. У квітні компанія запустила перший конвеєр на 64 напрями, а повністю автоматизувати процес сортування планує наступного року. Згідно з повідомленням, одна смуга може сортувати понад 150 000 посилок на добу, і це у вісім разів більше, ніж працівники «Укрпошти» обробляли вручну раніше.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні