Сервіс доставки продуктів Zakaz.ua запустив інтернет-супермаркет «За Раз», що включає понад 50 000 найменувань продуктів харчування та товарів повсякденного вжитку. Про це Forbes повідомила пресслужба Zakaz.ua.
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Ключові факти
- З 22 січня товари віртуального супермаркету «За Раз» стали доступні мешканцям Києва та передмістя. «Такий формат створює для компанії додаткові канали прибутку та розширити цільову аудиторію», – розповідає СЕО Zakaz.ua Андрій Курський.
- Доставка здійснюється в рамках двохгодинних слотів з 10:00 до 22:00 в усі райони столиці та передмістя. Мінімальна вартість доставки – від 89 грн. Доставку замовлень в інші регіони країни Zakaz.ua планує за допомогою «Нової Пошти».
- Вибір товарів «За Раз» пропонує традиційний асортимент фізичних супермаркетів – фрукти та овочі, молочну продукцію, свіжу рибу і мʼясо, дитяче харчування, заморожені продукти, охолоджені напівфабрикати, а також великий асортимент непродовольчої групи товарів.
Контекст
Zakaz.ua у 2010 році створив український підприємець Єгор Анчишкін. Наразі компанія надає послуги доставки продуктів харчування з 13 продуктових мереж роздрібної торгівлі: «Metro Україна», «Аuchan Україна», Novus, «Мегамаркет», «Еко маркет», «Таврія В», Varus, Ultramarket, «Восторг», «Космос», «Харків», Winetime та «За Раз».
Кур’єрська адресна доставка доступна у 13 великих містах України, зокрема, компанія здійснює доставку товарів через поштові відділення «Нової Пошти». Також Zakaz вийшов на ринки Молдови та Узбекистану.
На старті в компанію інвестували Олександр Ольшанський, Євгенія Дубінська, Денис Довгополий, Бас Годска та низка приватних інвесторів. Надалі контроль над проєктом викупив фонд Chernovetskiy Investment Group. З 2014-го до 2019 року CIG Степана Черновецького інвестував у Zakaz.ua близько $15 млн і збільшив частку до 98,8%. CIG увійшла у Zakaz.ua у 2014 році, заплативши за 30% акцій приблизно $2 млн.
У 2017-му засновник Zakaz.ua Єгор Анчишкін покинув проєкт через розбіжності щодо стратегії розвитку. Він пропонував сконцентруватися на експансії в США, CIG робила ставку на ринки України та інших пострадянських країн. Після невдалої спроби масштабувати Zakaz у США Анчишкін повністю полишив проєкт та залишився розвивати новий бізнес в Америці. У травні 2023 року він залучив $4 млн на новий стартап Instock Inc, задачею якого є спрощення тривимірної автоматизації товарів та послуг за допомогою робототехніки як послуги (RaaS).
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.