Zakaz.ua запустив За Раз /надано пресслужбою
Категорія
Новини
Дата

Сервіс доставки Zakaz.ua запустив власний інтернет-супермаркет «За Раз»

Zakaz.ua запустив власний інтернет-супермаркет «За Раз» Фото надано пресслужбою

Сервіс доставки продуктів Zakaz.ua запустив інтернет-супермаркет «За Раз», що включає понад 50 000 найменувань продуктів харчування та товарів повсякденного вжитку. Про це Forbes повідомила пресслужба Zakaz.ua.

Ключові факти

  • З 22 січня товари віртуального супермаркету «За Раз» стали доступні мешканцям Києва та передмістя. «Такий формат створює для компанії додаткові канали прибутку та розширити цільову аудиторію», – розповідає СЕО Zakaz.ua Андрій Курський.
  • Доставка здійснюється в рамках двохгодинних слотів з 10:00 до 22:00 в усі райони столиці та передмістя. Мінімальна вартість доставки – від 89 грн. Доставку замовлень в інші регіони країни Zakaz.ua планує за допомогою «Нової Пошти».
  • Вибір товарів «За Раз» пропонує традиційний асортимент фізичних супермаркетів – фрукти та овочі, молочну продукцію, свіжу рибу і мʼясо, дитяче харчування, заморожені продукти, охолоджені напівфабрикати, а також великий асортимент непродовольчої групи товарів. 

Контекст

Zakaz.ua у 2010 році створив український підприємець Єгор Анчишкін. Наразі компанія надає послуги доставки продуктів харчування з 13 продуктових мереж роздрібної торгівлі: «Metro Україна», «Аuchan Україна», Novus, «Мегамаркет», «Еко маркет», «Таврія В», Varus, Ultramarket, «Восторг», «Космос», «Харків», Winetime та «За Раз».

Кур’єрська адресна доставка доступна у 13 великих містах України, зокрема, компанія здійснює доставку товарів через поштові відділення «Нової Пошти». Також Zakaz вийшов на ринки Молдови та Узбекистану.

На старті в компанію інвестували Олександр Ольшанський, Євгенія Дубінська, Денис Довгополий, Бас Годска та низка приватних інвесторів. Надалі контроль над проєктом викупив фонд Chernovetskiy Investment Group. З 2014-го до 2019 року CIG Степана Черновецького інвестував у Zakaz.ua близько $15 млн і збільшив частку до 98,8%. CIG увійшла у Zakaz.ua у 2014 році, заплативши за 30% акцій приблизно $2 млн.

У 2017-му засновник Zakaz.ua Єгор Анчишкін покинув проєкт через розбіжності щодо стратегії розвитку. Він пропонував сконцентруватися на експансії в США, CIG робила ставку на ринки України та інших пострадянських країн. Після невдалої спроби масштабувати Zakaz у США Анчишкін повністю полишив проєкт та залишився розвивати новий бізнес в Америці. У травні 2023 року він залучив $4 млн на новий стартап Instock Inc, задачею якого є спрощення тривимірної автоматизації товарів та послуг за допомогою робототехніки як послуги (RaaS).

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні