Adidas Originals і KseniaSchnaider спільно представили колекцію одягу, взуття та аксесуарів, йдеться у повідомленні українського бренда. Колекція надійде у продаж 1 липня.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Перша спільна колекція Trefoil із українським лейблом відкриває новий погляд на фірмові образи adidas.
- Основою колекції є предмети одягу, які поєднують фірмову естетику українського модного будинку з кодами бренда adidas.
- У колекції представлені джинсові речі, у тому числі куртки та сукні-сорочки, а також традиційні спортивні костюми, корсети й сукні adiColor, перероблені в стилі печворк.
- Окрім одягу, представлене також взуття, яке включає оновлення культових кросівок adi2000, Forum Mid і Superstar.
- В основі аксесуарів KseniaSchnaider – чорна джинсова тканина, яку доповнили флуоресцентними жовтими шипами з футбольних бутс.
Контекст
Другий за величиною у світі виробник спортивного одягу Adidas готується до своїх перших річних збитків за 31 рік. Наприкінці 2022 року компанія зазнала квартальних операційних збитків, оскільки продажі з Китаю скоротилися вдвічі, а кількість непроданих кросівок Yeezy збільшилися після рішення бренда розірвати співпрацю з американським репером Каньє Вестом.
Adidas може втратити близько €1,2 млрд річного обсягу продажів і €500 млн операційного прибутку після розриву угоди з Каньє Вестом, що залишило групу з непроданими кросівками Yeezy. Після заяви компанії її акції впали на 10%.
У травні Adidas вирішив повернути у продаж кросівки Yeezy після припинення співпраці з Каньє Вестом. Реліз від Adidas із нетерпінням чекали шанувальники кросівок, які прагнуть отримати останні пари популярного взуття. Деякі попередні версії кросівок Yeezy стали предметами колекціонування та перепродаються до $1000 за пару.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.