Покупець у Лівані відмовився прийняти українську кукурудзу з судна Razoni, яке першим вийшло з українського чорноморського порту після початку війни, пише Bloomberg.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- За інформацією вантажовідправника, покупець у Лівані відмовився прийняти вантаж з 25 000 т кукурудзи через затримку термінів доставки на понад пʼять місяців.
- «Вантажовідправник зараз шукає іншого отримувача для розвантаження зерна в Лівані/Тріполі чи будь-якій іншій країні/порту», – йдеться у повідомленні посольства.
- У Мінекономіки Лівану та ООН заявили, що не причетні до цієї ситуації, оскільки вантаж був призначений для приватного покупця.
Контекст
22 липня в Туреччині підписано угоду про вивезення продовольства з портів України. Також у Стамбулі розпочав роботу Спільний координаційний центр, який здійснюватиме моніторинг роботи «зернових коридорів».
1 серпня вперше від початку повномасштабної війни з Одеського порту з українським продовольством вийшло судно Razoni, яке під прапором Сьєрра-Леоне прямувало до порту Тріполі в Лівані.
5 серпня перший караван з українським продовольством вийшов із портів Одеса та Чорноморськ. На борту трьох балкерів Navi Star, Rojen, та Polarnet було 57 000 т української кукурудзи, що прямує до Туреччини, Великої Британії та Ірландії.
8 серпня з порту Південний вперше з початку війни вийшло судно з продовольством. «Наша мета – нарощування перевалки в портах. Протягом двох тижнів плануємо вийти на обсяг перевалки 3-5 суден на добу», – повідомив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Напередодні балкер Polarnet почав розвантажуватися у турецькому порту Деріндже. Судно вийшло з порту Чорноморськ 5 серпня з 11 000 т кукурудзи.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.