Рекорд «20 днів у Маріуполі»
Категорія
Новини
Дата

«20 днів у Маріуполі» встановив рекорди на стримінгах Megogo, Takflix, «Київстар ТБ» і Volia TV. Скільки людей подивилися фільм за перший вікенд

На Megogo стрічка встановила рекорд на стримінгу серед документального кіно, а також стала одним із лідерів загального рейтингу. Кадр із трейлеру

«20 днів у Маріуполі» став абсолютним рекордсменом на стримінгу Takflix за кількістю переглядів у премʼєрний вікенд, повідомили у пресслужбі сервісу. На «Київстар ТБ» стрічка показала рекордні продажі за весь час існування платформи. На Megogo до фільму відкрили понад 21 000 доступів, а на Volia TV стрічку подивились близько 18% від загальної кількості користувачів.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Фільм «20 днів у Маріуполі» Мстислава Чернова встановив рекорди за переглядами на стримінгах Megogo, «Київстар ТБ», Takflix і Volia TV. За перший вікенд стрічка отримала рекордні для документальних фільмів перегляди на всіх платформах, повідомляють у їхніх пресслужбах.
  • На Megogo відкрили понад 21 000 доступів до фільму з урахуванням передзамовлення, розповіли Forbes у пресслужбі медіасервісу. Стрічка встановила рекорд на стримінгу серед документального кіно і стала одним із лідерів загального рейтингу. «Такий результат говорить про глибоку шану українців до команди фільму, бажання відзначити та підтримати вітчизняний кінематограф», – каже Global Chief Marketing Officer Megogo Валерія Толочина.
  • Фільм також встановив абсолютний рекорд за кількістю переглядів на Takflix за перший вікенд. Це найвищий показник за всю історію існування платформи – від грудня 2019 року, повідомили Forbes у пресслужбі Takflix. Картина обійшла стрічки «Мої думки тихі» Антоніо Лукіча і «Співає Івано-Франківськтеплокомуненерго» Надії Парфан.
  • На «Київстар ТБ» стрічка показала рекордні продажі за весь час існування платформи, обігнавши світові та українські кінохіти, повідомили Forbes у пресслужбі «Київстар ТБ». У період із 21 по 24 березня фільм увійшов у топ-10 за кількістю переглядів серед усього VOD-контенту.
  • На Volia TV з 21 по 23 березня стрічку переглянули близько 18% від загальної кількості користувачів, повідомляє пресслужба сервісу. За три дні фільм зібрав уп’ятеро більше переглядів у порівнянні з усіма іншими стрічками онлайн-кінотеатру.

Контекст

Стрічка «20 днів у Маріуполі» режисера Мстислава Чернова в березні 2024 року отримала «Оскар» як найкращий документальний фільм. Це перший «Оскар» в історії України.

Фільм Чернова показує перші дні російської облоги Маріуполя. Разом із режисером над стрічкою працювали фотограф Євген Малолєтка та продюсерка Василіса Степаненко. За роботу в Маріуполі всі троє отримали Пулітцерівську премію. Степаненко – учасниця списку Forbes «30 до 30». У стрічці показаний початок повномасштабного вторгнення РФ, бомбардування пологового будинку в Маріуполі, а також порятунок журналістів Associated Press з оточеного росіянами міста.

В Україні «20 днів у Маріуполі» за чотири дні зібрав касу більш як у 531 000 грн та став найкасовішим документальним фільмом у національному прокаті. У березні 2024-го фільм випустили у повторний кінопрокат. Також фільм доступний до перегляду на платформах Sweet TV, Megogo, «Київстар ТБ» та Volia TV.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні