Категорія
Новини
Дата

Злиття кіносервісів. Компанії Nerd Agency та Brandly з групи Film.ua обʼєднають в єдину агенцію (доповнено)

2 хв читання

У Film.ua Group злиття. Компанії Nerd Agency та Brandly обʼєднають у єдину агенцію, повідомив співзасновник і в.о. СЕО групи Сергій Созановський 16 травня.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Nerd Agency та Brandly – дві з понад 30 компаній у структурі Film.ua Group. Перша займається ліцензуванням брендів мультфільмів, серіалів, кіно та надає право на їхнє використання на товарах і в промокампаніях. Друга спеціалізується на послугах із продакт-плейсменту, спонсорства, розміщення прямої реклами на телеканалах Film.ua Group і рекламного продакшну.
  • «Це обʼєднання дасть життя унікальній для ринку агенції», – каже Созановський. Нова компанія пропонуватиме брендам комплексні рішення для присутності у світі кіно, зазначив він. Назву обʼєднаної агенції Созановський не озвучив. 

Доповнено

  • З 2021-го по 2024 рік надходження за контрактами від клієнтів Nerd Agency зросли в 13,5 разів, за даними пресслужби Film.ua. На це вплинув успіх «Мавки. Лісової пісні» – після виходу мультфільму в прокат у 2023-му надходження коштів від ліцензіатів зросли в 4,5 рази, діляться в компанії. За результатами 2024-го виторг компанії просів на 11%.
  • Після повномасштабного вторгнення обсяг надходжень агенції Brandly знизився на 57%, порівняно з 2021 роком, за даними пресслужби групи Film.ua. Однак вже у 2023-му компанія отримала на 25% більше надходжень за контрактами. У 2024 році доходи зросли ще на 76%, порівняно з 2023-м. У портфелі агенції – фільми «Мавка. Справжній Міф», «Потяг до Різдва», «Потяг Червона Рута», «Каховський Обʼєкт», серіал «Прикордонники» та інші.

Контекст

Сергій Созановський спільно з партнером Віктором Мірським заснував Film.ua у 2002 році. За пʼять років кіностудія переросла у групу компаній, загальний виторг якої наприкінці 2024-го наближався до $26,2 млн, за даними Film.ua Group. 

Мірський і Созановський управляли групою 17 років, доки наприкінці 2019-го СЕО компанії не стала Вікторія Ярмощук. Вона займалася операційною діяльністю, тоді як Созановський – стратегічною. 15 травня 2025 року пресслужба Film.ua Group повідомила про зміни в системі управлінні. Созановський повернувся до операційної діяльності на посаді в.о. СЕО групи, замінивши Ярмощук.

Серед проєктів виробництва групи Film.ua – «Мавка. Лісова пісня», що стала найкасовішим українським фільмом. Бюджет мультфільму склав 187 млн грн. За сім місяців «Мавка. Лісова пісня» зібрала у світовому прокаті понад $17 млн

З 2023 року Film.ua залучає до виробництва приватні інвестиції. Стрічка «Конотопська відьма» стала одним із перших таких проєктів і зібрала касу в $1,4 млн грн. «Потяг у 31 грудня» приніс понад $1,2 млн. На початок 2025 року Film.ua залучила гроші у понад 15 проєктів. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні