Категорія
Новини
Дата

«Сільпо» розширює партнерство з винною спільнотою Vivino. Спеціальна зона з’явиться у 80% супермаркетів

2 хв читання

Мережа супермаркетів «Сільпо» розширює партнерство з Vivino, найбільшою у світі винною спільнотою і мобільним застосунком для оцінки вина Vivino. Зона Vivino з’явиться у 80% супермаркетів «Сільпо», йдеться у пресрелізі ритейлера.

Ключові факти

  • З липня по вересень 2023 року у «Сільпо» тривав пілотний проєкт. У 37 магазинах з’явилися торці з винами Власного імпорту з високим рейтингом за оцінками користувачів Vivino (від 3,7 і вище).
  • Як повідомляють у «Сільпо», кожен четвертий гість «Сільпо» у зазначений період купував вина саме з торця з винами з високим рейтингом від Vivino.
  • Після успішного старту проєкту, з 1 грудня окремо виділена зона Vivino з’явиться у 80% супермаркетів «Сільпо», загалом у 254 магазинах. 
  • Також зʼявиться можливість обирати вина з рейтингом Vivino в онлайні.
  • У компанії пояснили, що ця співпраця надає «Сільпо» ексклюзивне право використання інтелектуальної власності Vivino, включаючи винні рейтинги, споживчі дані та матеріали для точок продажу (POS) у своїх магазинах. 
«Сільпо» розширює партнерство з винною спільнотою Vivino. Спеціальна зона з’явиться у 80% супермаркетів /Фото 1

З 1 грудня окремо виділена зона Vivino з’явиться у 80% супермаркетів «Сільпо»

Контекст

Vivino – система рейтингу вин, яка базується на думках любителів вина на всіх рівнях знань. Використовуючи п’ятизіркову систему оцінювання, понад 66 млн користувачів Vivino надали оцінки та нотатки про дегустацію понад 17 млн вин з усього світу. Це допомагає легко орієнтуватися в складному процесі купівлі вина. Застосунок – безкоштовний і доступний для завантаження на пристрої Android, Apple і Windows.

«Сільпо» – одна з найбільших мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на листопад 2023-го нараховує понад 313 супермаркетів, зокрема чотири делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

Чистий збиток власника мережі супермаркетів «Сільпо» АТ «Фоззі Груп» за підсумками 2022 року сягнув 239,4 млн грн. У 2021-му компанія отримала прибуток у 124,3 млн грн. Загалом активи компанії скоротилися за результатами 2022 року на 15,7% – до 3,09 млрд грн. 

Раніше стало відомо, що Fozzy Group хоче розвинути мережу супермаркетів «Сільпо» в Польщі. Наразі компанія займається пошуком локації в цій країні, де могла б відкрити свої перші магазини. Окрім цього, український ритейлер розглядає Словаччину, Чехію, Румунію та Болгарію, але саме Польща є пріоритетним напрямком для експансії. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд